8 клас. Завдання на період карантину 21.04.2020 - 24.04.2020



Завдання на період карантину (12.03.2020 - 24.04.2020)
8 клас
Геометрія
Вівторок 21 квітня
Тема «Розв’язування задач на знаходження площ трикутників і чотирикутників»
1. Повторити § 21 - 24.
2. Розглянути задачі.  Записати у зошит приклади розв’язування задач. 





8 клас
Алгебра
Середа 22 квітня
Тема «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі (арифметичні та геометричні задачі) »

1.Розв’язувати задачі будемо за алгоритмом

Алгоритм
1. Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв’язок між ними, скласти таблицю, схему, записати умову)
2. Позначити одну з величин буквою (х)
3. Виразити інші невідомі величини через х
4. Скласти буквений вираз за умовою задачі.
5. Записати рівняння на основі буквеного виразу та умов задачі (математичну модель задачі)
6. Розв’язати рівняння
7. З’ясувати, чи відповідають знайдені корені змісту задачі
8. Записати відповідь

2. Записати алгоритм у зошит

3. Зрозуміти і записати у зошит розв’язки задач


3. На прямокутній клумбі розміром 3 м 4 м висаджено 36 кущів троянд (посадка рівномірна). На яку однакову величину треба змінити довжину та ширину клумби, щобз такою самою щільністю посадити 90 троянд?
Розв’язання.З  умови  задачі  безпосередньо  визначаємо  площу  клумби: S= 3∙4 = 12 м2. Тоді на один квадратний метр припадає 36 : 12 = 3 кущі троянд. Отже, густина троянд на новій ділянці дорівнює 3 кущі на 1 м2.Нехай  довжину  та  ширину  клумби  збільшили  на х метрів.  Тоді площа  нової клумби дорівнює (3 + х)(4  + х) м2.
Кількість троянд, яку можна посадити на новій ділянці, дорівнює 3(3 + х)(4  + х).
За умовою задачі останній вираз дорівнює 90.
Маємо рівняння 3(3 + х)(4 + х) = 90.
Після  спрощення  отримаємо  квадратне  рівняння х2+7х-18   =   0,  корені  якого х1= -9, х2= 2.Перший корінь сторонній (х–додатна величина). Другий корінь х= 2 задовольняє умову задачі. Отже, сторони клумби потрібно збільшити на 2 метри.
Відповідь.Сторони клумби потрібно збільшити на 2 метри.

4. Один із катетів прямокутного трикутника на 7 см більше другого. Знайдіть периметр трикутника, якщо його гіпотенуза 13 см.
Нехай один з катетів трикутника дорівнює х см, тоді другий — (х + 7) см. За теоремою Піфагора маємо рівняння:

3.  Домашнє завдання
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
1 задача – 6 б
1, 2 – 7-8 б
2, 3 – 9 б
2, 3, 4 – 10-12 б
Оформлюємо правильно!


8 клас
Геометрія
Четвер 23 квітня
Тема «Розв’язування задач на знаходження площ  многокутників»
1. Повторити § 21 - 24.
2. Розглянути задачі.  Записати у зошит приклади розв’язування задач.


3.  Домашнє завдання
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
1.  Поперечний переріз траншеї має форму трапеції. Обчислити площу цього поперечного перерізу, якщо глибина траншеї 1,5 м, ширина в землі 0,8 м, на поверхні землі 1,2 м.
2. Для захисту ґрунту від ерозії в районі джерела спроектуйте дамбу, що являє собою трапецію, висотою 3 м і шириною зверху і знизу 2 м і 4 м відповідно. Знайти площу поперечного перерізу  дамби.
3. Площа лісу має форму трапеції. Обчисліть скільки дерев загинуло під час лісової пожежі, якщо відомо, що ширина вужчої частини лісу була 3 км, ширшої – 5 км, довжина лісу – 2 км, на 1 км2 росло приблизно 200 дерев.

Джерела:













Немає коментарів:

Дописати коментар