8 клас Завдання на період карантину 12.03.2020 - 20.03.2020

Завдання з 12.03.2020 по 20.03.2020
Тестові завдання виконуєте online.
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)


Завдання на період карантину (12.03.2020 - 03.04.2020)

8 клас

Геометрія

Четвер 12 березня

Тема «Многокутник та його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники»

1. Опрацювати § 20 (стор. 146)  підручника


2. Намалювати многокутник



 


3. Записати означення  многокутника 


 


Замкнена ламана, ланки якої не перетинаються, називається многокутником. Вершини ламаної називаються вершинами многокутника , ланки ламаної — сторонами . Многокутник, що має n вершин, називається n - кутником .


4. Стрілочками показати і записати вершини, сторони, кути многокутника.

Відрізки, що сполучають несусідні вершини многокутника, називаються діагоналями.

5. Намалювати діагоналі многокутника.

6. Записати означення опуклого та не опуклого многокутника. Намалювати малюнок.

Многокутник називається опуклим , якщо він лежить в одній півплощині відносно будь-якої прямої, що містить його сторону. 





На малюнку  зліва зображений не­опук­лий многокутник, на малюнку справа — опуклий.

7. Периметр  многокутника


Периметром многокутника називають суму довжин усіх його сторін


8. Правильні многокутники


Опуклий многокутник називається правильним , якщо в нього всі сторони рівні й усі кути рівні.

9. Записати і вивчити властивості многокутників



 


10. Виконати усно  № 946 - № 950

11. Домашнє завдання  (1 завдання – тільки даємо відповідь, 2, 3, 6 – виконуємо графічно, 5 і 7 оформлюємо повністю)







 Домашнє завдання виконуємо на окремому аркуші Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас). До понеділка 17.03. надсилаємо мені на перевірку на електронну пошту за адресою  




Використані джерела





https://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry8/42.html


8 клас

Алгебра

Понеділок 16 березня

Тема «Формула коренів квадратного рівняння»

1. Опрацювати п. 19  підручника


2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Gc7CKft7rg0


3. Записати алгоритм розв’язування квадратних рівнянь за формулою



 4. Записати приклад


 


Всі формули записуємо у кожному прикладі!


5. Домашнє завдання


Розв’яжіть рівняння



Домашнє завдання виконуємо на окремому аркуші. До середи 18.03. надсилаємо мені на перевірку на електронну пошту за адресою  

 
8 клас
Геометрія
Вівторок 17 березня
Тема «Сума кутів опуклого многокутника»

1. Опрацювати § 20 підручника

2. Перевірте свої знання
Математичний диктант виконуємо в classroom.google.com
1. Тести будемо виконувати в додатку classroom.google.com. Для цього потрібно, щоб у вас була пошта gmail.com. Якщо пошти немає – треба її створити.
2. Як приєднатися до курсу в якості учня
Щоб використовувати Клас, увійдіть в сервіс з комп'ютера або мобільного пристрою. Після цього ви зможете приєднуватися до курсів, отримувати завдання і спілкуватися з іншими учнями. Якщо ви приєднаєтеся до курсу на одному пристрої, вхід буде виконаний на всіх ваших пристроях.
3. Як приєднатися до курсу
 Вкажіть спеціальний код, якщо викладач повідомив код в класі або відправив його по електронній пошті.
натисніть Приєднатися.
4. Забули або втратили код курсу? Код не працює?
Якщо ви видалили, втратили або забули код, попросіть викладача відправити його повторно або створити новий. У разі якщо код недійсний, також зверніться за допомогою до викладача.
Примітка. Код використовується тільки один раз, щоб приєднатися до курсу: згодом він не буде потрібно.
5. Як приєднатися до класу за допомогою кода дивіться в відео https://www.youtube.com/watch?v=zloMK75i9Ak
 Ваш код класу 77bvn56
 або виконуємо за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJBbKPYacFKdZn7t36WeWKZn27LT_-mBObwbgvE8TQl7E7ZA/viewform
1. Теорема про суму кутів опуклого n – кутника

Сума кутів опуклого n – кутника дорівнює 180о (n-2)

План доведення :

1.     Проведіть з однієї вершини n – кутника діагоналі.

2.     Запишіть кількість отриманих трикутників.     

3.     Закінчіть фразу й заповніть пропуски:

Оскільки сума кутів одного трикутника …, а таких трикутників …, то сума кутів n – кутника, яку можна обчислити за формулою  … .

2. Сума зовнішніх кутів опуклого n –кутника

Зовнішнім кутом опуклого многокутника при даній вершині називається кут, суміжний із внутрішнім кутом многокутника при цій вершині.

Відповісти на запитання

1. Чому дорівнює сума внутрішнього й суміжного з ним зовнішнього кутів n – кутника?

2.Чому дорівнює сума всіх внутрішніх і зовнішніх кутів n – кутника?

3.Чому дорівнює сума всіх внутрішніх кутів n – кутника?

4.Чому дорівнює сума зовнішніх кутів n – кутника?

Робимо висновок: 180оn – 180o(n-2)= 180оn - 180оn +360o=360o. Отже

                   Сума зовнішніх кутів n – кутника, взятих по одному при кожній вершині, дорівнює 360o

2. Записати теореми про суму кутів многокутника та суму його зовнішніх кутів та вивчити  їх.
 
 3. Домашнє завдання

Домашнє завдання виконуємо на окремому аркуші. До середи 18.03. надсилаємо мені на перевірку на електронну пошту за адресою  

 

       1. Знайдіть суму внутрішніх кутів: а) дванадцятикутника;
          б) сімнадцятикутника.
      2. Скільки сторін має многокутник, якщо сума його внутрішніх
           кутів дорівнює 900о?
     3. Чи може сума кутів многокутника дорівнювати 750о?
     4. Скільки сторін має многокутник, якщо всі його кути рівні й
          зовнішній кут при вершині становить 36о? 
      5. Знайдіть кількість сторін опуклого многокутника, у якому
         сума внутрішніх кутів на 1080о більша від суми зовнішніх.
      6. Опуклий многокутник має 54 діагоналі. Знайдіть кількість
          його сторін і суму кутів.

Джерела

https://naurok.com.ua/suma-kutiv-opuklogo-mnogokutnika-14705.html


8 клас
Алгебра
Середа 18 березня
Тема «Теорема Вієта»

1. Опрацювати п. 20  підручника

2. Опрацювати теоретичний матеріал. Записати і вивчити теорему Вієта і теорему, обернену до теореми Вієта.








3. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=1oJxDxg9tnw

4. Записати і зрозуміти розв’язки прикладів на 4- тій  хвилині пояснення у відео.



5. Домашнє завдання

Домашнє завдання виконуємо на окремому аркуші. До п’ятниці 20..03. надсилаємо мені на перевірку на електронну пошту за адресою  
mtamara.school11@gmail.com  
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)

Розв’яжіть рівняння за допомогою теореми Вієта

1) x2+2x-3=0

2) x2+7x+10=0

3) x2-2x-24=0

4) x2-7x+6=0

5) x2+3x-10=0

6) Число —12 — корінь рівняння    х2 + 15х + q = 0. Знайдіть q і другий  корінь рівняння

7) Число 8 — корінь рівняння     х2 + рх – 16 = 0. Знайдіть р і другий     корінь рівняння

8) Числа х1 і х2 — корені рівняння     23х + 1 = 0. Знайдіть значення виразу  , не розв'язуючи     рівняння

Джерела 

https://fizmat.7mile.net/algebra-8/53-teorema-vieta-rozv-vpr.htm

 

8 клас
Геометрія
Четвер 19 березня
Тема «Многокутник, вписаний у коло і многокутник, описаний навколо кола. Площа прямокутника. Площа квадрата»

1. Опрацювати § 20 підручника

2. Написати конспект
Многокутник називається вписаним у коло , якщо всі його вершини лежать на деякому колі.
Многокутник називається описаним навколо кола , якщо всі його сторони дотикаються до деякого кола.

Теорема 3: Правильний опуклий многокутник є вписаним у коло й описаним навколо ­кола. Вписане й описане кола правильного многокутника мають один і той самий центр, який називається центром многокутника .
Кут, під яким видно сторону правильного многокутника із цього центра, називається центральним кутом многокутника .

3. Опрацювати §21. Записати конспект

Поняття площі

Площа  фігури — додатна величина, числове значення якої має такі властивості:
1. Рівні фігури мають рівні площі.
2. Площа фігури дорівнює сумі площ її частин.
3. Площа квадрата зі стороною, рівній одиниці виміру, дорівнює одиниці.
Площа прямокутника дорівнює добутку довжин двох його суміжних сторін.S=ab , де a і b — суміжні сторони прямокутника. (малюнок) 
Площа квадрата дорівнює квадрату довжини його сторони:S=a2 , де a — сторона квадрата. (малюнок)4. Записати задачі

4. Розв’язати задачі
Домашнє завдання виконуємо на окремому аркуші. До п’ятниці 20..03. надсилаємо мені на перевірку на електронну пошту за адресою  
mtamara.school11@gmail.com  
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)

1) Довжина сараю 80 дм, ширина 60 дм. Дрова займають ¾ усієї площі, на решті площі лежить цегла. Скільки квадратних метрів площі зайнято під цеглу?
      2) Периметр прямокутника дорівнює 52 см, а його сторони відно­сяться як 4:9. Знайдіть: а) площу прямокутника; б) сторону квадрата, площа якого дорівнює площі прямокутника.
3) Підлогу, що має форму прямокутника, розміром 3,5 метри на 4 метри необхідно покрити плиткою. Скільки плиток для цього знадобиться, якщо плитка має форму квадрата зі стороною 40 см.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар