5 клас 15.03.2021 - 21.03.2021

 

Завдання на період дистанційного навчання

 (15.03.2021 - 26.03.2021)

До уваги учнів 5-А класу. На наступному тижні уроки он-лайн з математики будуть проведені в понеділок (2-й урок о 08.55), вівторок (1-й урок о 08.00). Посилання на уроки буде надсилати в групу класний керівник і вся інформація буде на блозі. Четвер і п’ятниця  - уроки на блозі.

5 клас

Математика

Понеділок 15 березня

Тема  «Ділення десяткового дробу на натуральне число»

1. Опрацювати  § 30 п.1.

2. Записати у зошит

П'ятнадцяте січня

Класна робота

Ділення десяткового дробу на натуральне число

3. Ці записи ви робите до початку он-лайн уроку.

В  понеділок 15.03.2021 за розкладом о 08.55 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Tamara M

Время: 15 мар. 2021 08:55 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81240980417?pwd=OTl3SEJTNDNUZEM2dkFtQzdoYkl1UT09

Идентификатор конференции: 812 4098 0417

Код доступа: gQu1Wb

4. Домашнє завдання:

Опрацювати  § 30 п.1.

Домашнє завдання виконуєте у зошиті (після слів домашня робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

Завдання виконати до 17.03.2021 включно


 

 

 

 

 

5 клас

Математика

Вівторок 16 березня

Тема  «Ділення десяткового дробу на десятковий дріб»

1. Опрацювати  § 30 п.2.

2. Записати у зошит

Шістнадцяте січня

Класна робота

Ділення десяткового дробу на десятковий дріб

3. Ці записи ви робите до початку он-лайн уроку.

У вівторок 16.03.2021 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Tamara M

Время: 16 мар. 2021 08:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86318285383?pwd=ODdWZHZiSzE5LzRZakRhL3EzYmxHQT09

Идентификатор конференции: 863 1828 5383

Код доступа: mY6LWJ

4. Домашнє завдання:

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=pKQzVsx0owM&t=72s

Виконати приклади

Домашнє завдання виконуєте у зошиті (після слів домашня робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

Завдання виконати до 18.03.2021 включно

Опрацювати  § 30 п.2. Виконати задачі

 


Завдання на період дистанційного навчання

 (15.03.2021 - 26.03.2021)

5 клас

Математика

Четвер 18 березня

Тема  «Зменшення десяткового дробу в 10, 100, 1000 … разів»

1. З історії виникнення десяткових дробів

Десяткові дроби були створені в 15 столітті. Їх відкрив видатний математик та астроном – аль-Каші й описав у праці “Ключ до арифметики”. Він перший визначив виконання дій з ними.

Нічого не знаючи про відкриття аль-Каші, десяткові дроби відкрив вдруге, приблизно через 150 років після нього, фламандський математик та інженер Сімон Стевін.

У книзі “Десятина” (1585 р.) Стевін виклав теорію десяткових дробів. Так було започатковано використання десяткових дробів у Європі.

Аль-Каші цілу і дробову частку писав в один рядок, але записував їх різним чорнилом, або ставив між ними вертикальну риску:

15|13 = 15,13         або        1513 = 15,13

Сімон Стевін для відокремлення цілої частини від дробової ставив нуль в кружечку:     1513 = 15,13.

Прийняту в наш час кому запропонував німецький астроном Кеплер (1571-1630).

Однак треба пам’ятати, що на відміну, від нашої країни, де сьогодні дробову частину десяткового дробу відокремлюють комою, у США, Англії, Канаді відокремлюючий знак інший – крапка: 0.58 – читають «нуль, крапка, 58».

Кому помалу витісняє крапка, яка дуже широко використовується у програмуванні на комп’ютерах.

2. Опрацювати  § 30 п. 3, 4.

3. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=MX6SdlM3wyY

4. Записати правило ділення на розрядну одиницю

Щоб поділити десятковий дріб:

 1) на 10, 100,1000,…, треба в даному дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів записано після 1 в числі, на яке ділимо;

2) на 0,1, 0,01, 0,001треба в даному дробі перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки цифр стоїть після коми в числі, на яке ділимо.

Наприклад:

128,543 : 10 = 12,8543;       128,543 : 0,1 = 1285,43;

128,543 : 100 = 1,28543;     128,543 : 0,01 = 12854,3;

128,543 : 1000 = 0,128543; 128,543 : 0,001 = 128543.

5. Записати у зошит задачі, що розв’язувалися у відео уроці.

6. Домашнє завдання:

Опрацювати § 30 п. 3, 4. № 1081, №1084, № 1089, 1091.

 Джерела:

https://subject.com.ua/textbook/mathematics/mathematics5_1/32.html

http://drobvz.blogspot.com/p/blog-page_14.html

5 клас

Математика

Пятниця 19 березня

Тема  «Розв’язування задач»

1. Повторити  § 30.

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=56Z-CIMnNwU

3.  Цікаві факти

·        0,7  людського організму складається з води.

·        0,75  мозку,  серця,  м'язів становить вода.

·        0,83  крові, 0,86  легеневої тканини складається з води.

 

 Дослідимо скільки води міститься в нашому організмі.  Ваша вага приблизно 40 кг.

40·0,7=28 кг  води містить організм.

Чи знаєте ви?

·        щоденно нам треба вживати  2-2,5 л   води,  щоб повністю задовольнити фізіологічні потреби.

·        ми  стомлюємось,  якщо вміст води в організмі зменшується на 0,02.

·        якщо вміст води в організмі людини зменшується на 0,09,  то починаються серйозні захворювання.

3.  Домашнє завдання:

Опрацювати і записати у зошит три задачі на знаходження числа за його дробом і три рівняння, що розв’язані у відео уроці.

 Джерела;

https://www.schoollife.org.ua/485-2019/

 

Немає коментарів:

Дописати коментар