Завдання на період дистанційного навчання
(15.03.2021 - 26.03.2021)
До уваги учнів 5-А класу. На наступному тижні уроки он-лайн з математики будуть проведені в понеділок (2-й урок о 08.55), вівторок (1-й урок о 08.00). Посилання на уроки буде надсилати в групу класний керівник і вся інформація буде на блозі. Четвер і п’ятниця - уроки на блозі.
5 клас
Математика
Понеділок 15 березня
Тема «Ділення десяткового дробу на натуральне число»
1. Опрацювати § 30 п.1.
2. Записати у зошит
П'ятнадцяте січня
Класна робота
Ділення десяткового дробу на натуральне число
3. Ці записи ви робите до початку он-лайн уроку.
В понеділок 15.03.2021 за розкладом о 08.55 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Tamara M
Время: 15 мар. 2021 08:55 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81240980417?pwd=OTl3SEJTNDNUZEM2dkFtQzdoYkl1UT09
Идентификатор конференции: 812 4098 0417
Код доступа: gQu1Wb
4. Домашнє завдання:
Опрацювати § 30 п.1.
Домашнє завдання виконуєте у зошиті (після слів домашня робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Завдання виконати до 17.03.2021 включно
5 клас
Математика
Вівторок 16 березня
Тема «Ділення десяткового дробу на десятковий дріб»
1. Опрацювати § 30 п.2.
2. Записати у зошит
Шістнадцяте січня
Класна робота
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
3. Ці записи ви робите до початку он-лайн уроку.
У вівторок 16.03.2021 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Tamara M
Время: 16 мар. 2021 08:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86318285383?pwd=ODdWZHZiSzE5LzRZakRhL3EzYmxHQT09
Идентификатор конференции: 863 1828 5383
Код доступа: mY6LWJ
4. Домашнє завдання:
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=pKQzVsx0owM&t=72s
Виконати приклади
Домашнє завдання виконуєте у зошиті (після слів домашня робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Завдання виконати до 18.03.2021 включно
Опрацювати § 30 п.2. Виконати задачі
Завдання на період дистанційного навчання
(15.03.2021 - 26.03.2021)
5 клас
Математика
Четвер 18 березня
Тема «Зменшення десяткового дробу в 10, 100, 1000 … разів»
1. З історії виникнення десяткових дробів
Десяткові дроби були створені в 15 столітті. Їх відкрив видатний математик та астроном – аль-Каші й описав у праці “Ключ до арифметики”. Він перший визначив виконання дій з ними.
Нічого не знаючи про відкриття аль-Каші, десяткові дроби відкрив вдруге, приблизно через 150 років після нього, фламандський математик та інженер Сімон Стевін.
У книзі “Десятина” (1585 р.) Стевін виклав теорію десяткових дробів. Так було започатковано використання десяткових дробів у Європі.
Аль-Каші цілу і дробову частку писав в один рядок, але записував їх різним чорнилом, або ставив між ними вертикальну риску:
15|13 = 15,13 або 1513 = 15,13
Сімон Стевін для відокремлення цілої частини від дробової ставив нуль в кружечку: 1513 = 15,13.
Прийняту в наш час кому запропонував німецький астроном Кеплер (1571-1630).
Однак треба пам’ятати, що на відміну, від нашої країни, де сьогодні дробову частину десяткового дробу відокремлюють комою, у США, Англії, Канаді відокремлюючий знак інший – крапка: 0.58 – читають «нуль, крапка, 58».
Кому помалу витісняє крапка, яка дуже широко використовується у програмуванні на комп’ютерах.
2. Опрацювати § 30 п. 3, 4.
3. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=MX6SdlM3wyY
4. Записати правило ділення на розрядну одиницю
Щоб поділити десятковий дріб:
1) на 10, 100,1000,…, треба в даному дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів записано після 1 в числі, на яке ділимо;
2) на 0,1, 0,01, 0,001треба в даному дробі перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки цифр стоїть після коми в числі, на яке ділимо.
Наприклад:
128,543 : 10 = 12,8543; 128,543 : 0,1 = 1285,43;
128,543 : 100 = 1,28543; 128,543 : 0,01 = 12854,3;
128,543 : 1000 = 0,128543; 128,543 : 0,001 = 128543.
5. Записати у зошит задачі, що розв’язувалися у відео уроці.
6. Домашнє завдання:
Опрацювати § 30 п. 3, 4. № 1081, №1084, № 1089, 1091.
Джерела:
https://subject.com.ua/textbook/mathematics/mathematics5_1/32.html
http://drobvz.blogspot.com/p/blog-page_14.html
5 клас
Математика
П’ятниця 19 березня
Тема «Розв’язування задач»
1. Повторити § 30.
2. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=56Z-CIMnNwU
3. Цікаві факти
· 0,7 людського організму складається з води.
· 0,75 мозку, серця, м'язів становить вода.
· 0,83 крові, 0,86 легеневої тканини складається з води.
Дослідимо скільки води міститься в нашому організмі. Ваша вага приблизно 40 кг.
40·0,7=28 кг води містить організм.
Чи знаєте ви?
· щоденно нам треба вживати 2-2,5 л води, щоб повністю задовольнити фізіологічні потреби.
· ми стомлюємось, якщо вміст води в організмі зменшується на 0,02.
· якщо вміст води в організмі людини зменшується на 0,09, то починаються серйозні захворювання.
3. Домашнє завдання:
Опрацювати і записати у зошит три задачі на знаходження числа за його дробом і три рівняння, що розв’язані у відео уроці.
Джерела;
https://www.schoollife.org.ua/485-2019/
Немає коментарів:
Дописати коментар