28.03.2022 – 01.04.2022

 Завдання на період дистанційного навчання

 ( 28.03.2022 – 01.04.2022)

 Математика

5-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

 

На цьому тижні розглянемо два питання

І. Розв’язування задач на додавання та віднімання десяткових дробів

1. Повторити § 28

2. Опрацювати відео

https://www.youtube.com/watch?v=c_2oaXtEV2s

Приклади, наведені в відео записати до зошита.

 ІІ. Розв’язування рівнянь та текстових задач  

1. Опрацювати теоретичний матеріал

Згадаємо правило додавання та віднімання десяткових дробів

Щоб додати (відняти) десяткові дроби, потрібно:
1. зрівняти в цих дробах кількість знаків після коми;
2. записати їх один під одним так, щоб кома була записана під комою;
3. виконати додавання (віднімання), не звертаючи уваги на коми;
4. поставити у відповіді кому під комою в даних дробах.

2. Повторити § 28

3. Розглянути і згадати як знайти невідоме зменшуване, від’ємник, доданок при розв’язуванні  рівнянь. Записати рівняння до зошита


2. Опрацювати розв’язування задач. Записати задачі до зошита

3. Виконати тест з теми «Розв’язування задач на додавання та віднімання десяткових дробів» за посиланням

https://forms.gle/cXMFL1yyaQRUSZPK6

або виконати за підручником № 977, № 983, № 985. Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

 Джерела

http://www.myshared.ru/slide/1205510/

https://naurok.com.ua/test/dodavannya-i-vidnimannya-desyatkovih-drobiv-rozv-yazuvannya-zadach-1303123.html


Математика

5-В клас

На цьому тижні розглянемо уроки

І. Урок 23 стор. 43 (частина 6.2)

№ 3. Згадаємо правило ділення звичайних дробів. Виконаємо приклади. Якщо забули – див. стор. 34.

№ 4. Пригадаємо рівняння (карта знань 23) і розв’яжемо у робочому зошиті.

№ 6. Для того, щоб поділити мішані числа, перетвори їх у неправильні дроби і виконай ділення звичайних дробів.

№7. Розв’яжи рівняння.

№ 8. Розглянь і запам’ятай властивості ділення дробових чисел.

№ 9 (а,б). Виконай за зразком.

№11. Відновлюємо умову (12 с, 30 с). 3 дія – зводимо до спільного знаменника, виконуємо віднімання (одна двадцята – це яку частину кола проїде другий велосипедист за 1 секунду, тобто його швидкість).  Довжину всього кола велотреку приймаємо за одиницю. Щоб знайти час, треба відстань поділити на швидкість, тобто 1 поділити на одну двадцяту). Відповідь 20 с.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 47. Відповідь до третьої задачі 24 с.

ІІ. Урок 24, стор. 48 (частина 6.2)

№ 2. Пригадаємо взаємно обернені числа (стор. 33). Заповни таблицю.

№ 3. Згадаємо правило ділення звичайних дробів. Виконаємо приклади. Якщо забули – див. стор. 34.

№ 4. Пригадаємо рівняння (карта знань 23) і розв’яжемо у робочому зошиті.

№ 6. Для того, щоб поділити мішані числа, перетвори їх у неправильні дроби і виконай ділення звичайних дробів.

№ 7. Пригадай властивості ділення чисел та використай їх для обчислень (див. зразок № 9 стор. 44)

№ 9. Виконуємо задачу (приклад на стор. 45 № 11). Відповідь 30с.

№ 10. Пригадай формулу знаходження площі круга і довжини кола (стор.28,29).

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 50. Відповідь до третьої задачі 1 хв.

ІІІ. Урок 25, стор. 52 (частина 6.2)

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 52. Відповідь до третьої задачі 1 хв.

ІV. Урок 1, стор. 3 (частина 7)

№ 2. Розглянемо тіла обертання. Виріж з цупкого паперу прямокутник, прямокутний трикутник та півкруг. Обертай прямокутник навколо однієї з сторін, прямокутний трикутник навколо катета, а півкруг – навколо діаметра. Визнач отримані геометричні тіла.

№ 3, № 4. Вивчи інформацію, підкресли правильні твердження.

№ 5. Вивчи інформацію про циліндр.

№ 8. Вивчи інформацію про конус.

№ 11. Вивчи інформацію про кулю.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 7

V. Урок 2, стор. 8 (частина 7)

№ 4, №5. Розглянь табличний метод розв’язування задач на переливання.

№ 6. Вивчи інформацію.

№ 7. Виконуємо задачі табличним методом (виконуєте одну, дві, три або чотири задачі за бажанням)

Для закріплення виконаємо завдання урок 2 № 1 на стор. 11.

Математика

6-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

 

На цьому тижні розглянемо два питання

1. Розв’язування задач на розподільну властивість множення та зведення подібних доданків

1. Опрацювати §28, §30.

2.  Згадуємо розкриття дужок. Переглядаємо презентацію https://www.youtube.com/watch?v=gwBAecHKSsk

3.  Повторити § 28, 30.

Виконати тест з теми «Розкриття дужок» за посиланням

https://forms.gle/jzvq9t5wJGXHcoFVA  або виконати за підручником № 1380, № 1385,

№ 1394 (1,2).

Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

2. Ділення раціональних чисел

1. Опрацювати теоретичний матеріал

2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=EHfzOZ9QGk0

Записати схеми множення та ділення раціональних чисел. Опрацьовуємо

з початку до 12хв.00с та з 21хв.14с до 29хв.20с. Приклади, наведені в цей час записати до зошита (номери не за нашим підручником).

3.  Повторити § 29. Виконати № 1315 (6-15), №  1318 (7-9).

Джерела

https://naurok.com.ua/test/rozkrittya-duzhok-1449.html

https://naurok.com.ua/test/rozkrittya-duzhok-27846.html

 Алгебра

10 клас

На цьому тижні розглянемо тему

Границя функції точці. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст

1. Опрацювати п. 18, у  п. 19 (тільки стор. 108, 109)  підручника

2. Опрацьовуємо відео означення похідної функції  https://www.youtube.com/watch?v=68vvMxkdvTY Приклади записати до зошита

Про геометричний зміст похідної  та фізичний зміст похідної  https://www.youtube.com/watch?v=HFePeVBGTl8  з початку до 13хв. 42с. Приклади записати до зошита

3. Пишемо конспект

2. Розв’язати задачі

№ 18.1 (1), 18.3 (1), 18.5, 18.7

Джерела

https://subject.com.ua/mathematics/zno/311.html

 

Геометрія

10 клас

На цьому тижні розглянемо тему

Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора

1. Опрацювати § 39  підручника.

2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=22K491v7RqI

3. Записати конспект у зошит

4. Виконати тест   з теми «Вектори» за посиланням https://forms.gle/dcASPXg4Jx5DHMyAA

4. У кого немає інтернету,  працюємо за підручником

Опрацювати п 39 підручника.

5. Виконати № 39.7, 39.9, 39.13, 39.15*.

Виконуєте тест або номери за підручником.

Джерела

http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3218

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=2ahUKEwjy2cieo5noAhVxw4sKHcOXD60QFjAGegQIBhAB&url=http%3A%2F%2Fwww.osvitaua.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2F20151135-1.docx&usg=AOvVaw1xUZIpYXQhZZG2hVOyMX_V

 Алгебра

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Текстові задачі (задачі практичного змісту)

1. Опрацювати презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1m9Kycgya2INI3AH-j7iRdTv3OhvmgOZO/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

Розв’язати задачі з презентації. Якщо не виходить – розібратися з розв’язками.

2. Якщо не можете відкрити презентацію, виходимо на сайт

https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-vidnoshennya_ta_proporciyi/

І розв’язуємо задачі з теми.

 Геометрія

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Трикутники (теоретичний матеріал)

1. Опрацювати презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1ziSpSxR3PGM7N0bKMbz25CjXHc6xsVK3/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

Записати факти, які ви вважаєте вам потрібно повторити. Зверніть увагу на теореми косинусів і синусів, наслідок з теореми синусів, середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику, основні співвідношення між кутами та сторонами в прямокутному трикутнику.

2. Якщо презентація не відкривається

Переходимо за посиланням

https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-trikutniki/

І виконуємо задачі

 

Немає коментарів:

Дописати коментар