21.03.2022 – 25.03.2022

 21.03.2022 – 25.03.2022

До уваги учнів 5-А класу Дистанційне навчання з математики буде проходити в асинхронному режимі. Завдання буду викладати на блозі (за можливістю і наявності інтернету), та надсилати на вайбер. Асинхронно - це значить уроків за розкладом не буде. Коли вам зручно і є інтернет ви працює. Якщо немає інтернету, працюємо за підручником. В кожному уроці вказано пункти, параграфи за підручником і номери, які потрібно виконати. Є інтернет – виконуєте тести, нема інтернету – виконуєте номери. Не хвилюйтеся, після все повторимо, наздоженемо і опрацюємо у мирний час. Працюємо по можливості. Миру і здоров`я нам!

Завдання на період дистанційного навчання

 ( 21.03.2022 – 25.03.2022)

Математика

5-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

На цьому тижні розглянемо два питання

І. Додавання десяткових дробів

 1. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=W9eeEhrRXZg

з початку до 10хв.36с та з 15хв.05с до кінця. Приклади, наведені в цей час записати до зошита (номери не за нашим підручником).

2. Опрацювати § 28

ІІ. Віднімання десяткових дробів

1. Опрацювати теоретичний матеріал

Згадаємо правило

Щоб додати (відняти) десяткові дроби, потрібно:
1. зрівняти в цих дробах кількість знаків після коми;
2. записати їх один під одним так, щоб кома була записана під комою;
3. виконати додавання (віднімання), не звертаючи уваги на коми;
4. поставити у відповіді кому під комою в даних дробах.

2. Опрацювати § 28

3. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=7uK__CM5d90

Приклади записати до зошита.

4.  Виконати тест з теми «Додавання і віднімання десяткових дробів» за посиланням

https://forms.gle/fG3ndaffbyVzVfoZA

або виконати за підручником № 975. Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

Джерела

https://naurok.com.ua/dodavannya-i-vidnimannya-desyatkovih-drobiv-5-klas-175721.html

https://naurok.com.ua/test/dodavannya-i-vidnimannya-desyatkovih-drobiv-33630.html

До уваги учнів 5-В класу. Дистанційне навчання з математики буде проходити в асинхронному режимі. Завдання буду викладати на блог (за можливістю і наявності інтернету), та надсилати на вайбер. Асинхронно - це значить уроків за розкладом не буде. Коли вам зручно тоді ви працює. Не потрібно виконувати всі уроки за один раз. Це завдання вам на тиждень. Не хвилюйтеся, після все повторимо, наздоженемо і опрацюємо у мирний час. Працюємо по можливості. Миру і здоров`я нам!

Математика

5-В клас

 

На цьому тижні розглянемо уроки

І. Урок 19 стор. 22 (частина 6.2)

№ 3. Вивчимо означення кола і круга

№ 4. Пригадаємо радіус, діаметр і хорду кола (карта знань 34)

№ 6. Прочитаємо і проведемо геометричне дослідження

№7. Обчислимо за зразком.

№ 9. Прочитаємо текст. Обчислимо за зразком.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 26

ІІ. Урок 20, стор. 28 (частина 6.2)

№ 2. Повторимо означення кола і круга

№ 4. Пригадаємо частини кола та круга (карта знань 34). На малюнку г) – сектор, на малюнку в) – сегмент.

№ 5, № 8. Згадаємо формули довжини кола та площі круга

№ 9. Виконуємо задачу. (Радіус є, отже можемо знайти площу круга в квадратних метрах. На кожному квадратному метрі по дві жаби, отже …)

№ 10. Як знаходити площу круга і довжину кола ми знаємо. А у нас півколо і півкруг.

№ 11 (б). Треба обчислити вартість одного квадратного сантиметра піци. (ціну поділити на площу піци)

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ (1,2) частини на стор. 32

ІІІ. Урок 21, стор. 33 (частина 6.2)

№ 4. Вивчимо інформацію про взаємно обернені числа. (Подивіться уважно на ці числа, що можна сказати про чисельники і знаменники цих чисел?). Перевіримо, чи є числа взаємно оберненими. Число, обернене до натурального – це дріб, в знаменнику якого дане число, а чисельнику – одиниця.

№ 5. Розв’яжемо за зразком.

№ 7. Уважно читаємо текст і запам’ятовуємо!!! Щоб поділити на дріб, треба помножити на обернений до нього!!! Ділене залишаємо без змін і множимо на число, обернене до дільника!

№ 8, №9. Виконуємо.

№ 10. Опрацюємо розв’язання задачі.

№ 11. Дивимося на 10 задачу і розв’язуємо 11. Відповідь 1 хв. 20 с. Якщо забули додавання дробів з різними знаменниками, користуємося правилом

Для того, щоб виконати додавання чи віднімання дробів з різними знаменниками, треба звести дроби до спільного знаменника та виконати дію (додавання чи віднімання) із дробами, у яких знаменники однакові.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ (1,2,3) частини на стор. 37

ІV. Урок 22, стор. 38 (частина 6.2)

№ 4. Повторимо інформацію про взаємно обернені числа і заповнимо таблицю. (Подивіться уважно на ці числа, що можна сказати про чисельники і знаменники цих чисел?). Перевіримо, чи є числа взаємно оберненими. Число, обернене до натурального – це дріб, в знаменнику якого дане число, а чисельнику – одиниця.

№ 6. Використовуємо карту знань 23 розв’язуємо рівнянння.

№ 8. Обчислюємо за зразком. !!! Щоб поділити на дріб, треба помножити на обернений до нього!!! Ділене залишаємо без змін і множимо на число, обернене до дільника!

№ 10. Запам’ятовуємо властивості ділення.

№ 11. Виконуємо за зразком.

№ 13. Дивимося на 10 задачу стор. 35 і розв’язуємо 13. Відповідь 3 хв. 36 с. Якщо забули додавання дробів з різними знаменниками, користуємося правилом

Для того, щоб виконати додавання чи віднімання дробів з різними знаменниками, треба звести дроби до спільного знаменника та виконати дію (додавання чи віднімання) із дробами, у яких знаменники однакові.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ (1,2,4) частини на стор. 42

Математика

6-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

 

На цьому тижні розглянемо два питання

1. Розподільна властивість множення

 1. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=olM2CZB-UOs

з початку до 13хв.00с та з 25хв.26с до кінця. Приклади, наведені в цей час записати до зошита (номери не за нашим підручником).

2. Опрацювати § 30

2. Зведення подібних доданків

1. Опрацювати теоретичний матеріал

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=KONZY1d503Y

Приклади записати до зошита.

3. Опрацювати § 30.

4.  Виконати тест з теми «Зведення подібних доданків» за посиланням

https://forms.gle/RrWN828pzGyCdZBo9 або виконати за підручником № 1382, №  1389. Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

 Джерела

https://vseosvita.ua/library/zvedenna-podibnih-dodankiv-6-klas-21627.html

https://naurok.com.ua/test/zvedennya-podibnih-dodankiv-940.html

До уваги учнів 10 класу. Дистанційне навчання з математики буде проходити в асинхронному режимі. Завдання буду викладати на блог (за можливістю і наявності інтернету), та надсилати на вайбер. Асинхронно - це значить уроків за розкладом не буде. Коли вам зручно і є інтернет ви працює. Якщо немає інтернету, працюємо за підручником. В кожному уроці вказано пункти, параграфи за підручником і номери, які потрібно виконати. Є інтернет – виконуєте тести, нема інтернету – виконуєте номери. Не хвилюйтеся, після все повторимо, наздоженемо і опрацюємо у мирний час. Працюємо за можливістю. Миру і здоров`я нам!

 Алгебра

10 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Найпростіші тригонометричні нерівності

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=olOU7s6VALw

Приклади, наведені в цей час записати до зошита.

Можна додатково ще переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UY1Jvq7xyGg

(пояснення добре, але почерк поганий)

У кого немає інтернету,  розглянте таблицю розв’язування тригонометричних нерівностей. Запишіть її до зошита.

Джерела

http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3220

Геометрія

10 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Відстань між двома точками у просторі та координати середини відрізка

1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=rPKiXA1kcZk

Приклади, наведені в цьому відео записати до зошита.

2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=zH47nR_4uYI

Приклади, наведені в цьому відео записати до зошита.

3. Опрацювати п. 38

4. У кого немає інтернету,  працюємо за підручником

Опрацювати п 38 підручника.

5. Виконати № 38.5, 38.7, 38.19

Алгебра

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Відношення і пропорції (задачі практичного змісту)

1. Опрацювати презентацію

https://drive.google.com/file/d/1UEUTO_z1Goj-1n3enJuhtHtqHDugojWV/view?usp=sharing

Розв’язати задачі з презентації. Якщо не виходить – розібратися з розв’язками.

2. Якщо не можете відкрити презентацію, виходимо на сайт https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-vidnoshennya_ta_proporciyi/

І розв’язуємо задачі з теми.

Геометрія

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Кути, коло, круг, їх властивості

1. Переглянути презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/15Oo_vMqRPhNlpX-I_956jCIZIXB3JKYc/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

Розв’язати задачі, що є в презентації

2. Якщо презентація не відкривається

Переходимо за посиланням https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-elementarni_geometrichni_figuri/

І виконуємо задачі

 


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар