Завдання на період дистанційного навчання
( 18.04.2022 – 22.04.2022)
До уваги учнів 5-А класу! Он-лайн уроки з математики будуть проведені у понеділок (5 урок о 12.00), у вівторок з (3 урок о 10.00) та у середу (1 урок о 08.00) (якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття). Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.
Математика
5-А клас
На цьому тижні розглянемо чотири питання
І. Множення десяткових дробів
1. Повторити § 29.
2. Згадуємо множення десяткових дробів та властивості множення
У понеділок 18.04.2022 о 12.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-А математика 18.04.2022 о 12.00
Время: 18 апр. 2022 12:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88167911898?pwd=dmdPbm0zN253blFLLzFSUGdlQ0ZHQT09
Идентификатор конференции: 881 6791 1898
Код доступа: q1Vzj4
3. Опрацювати задачу
Записати її до зошита
4. Повторити § 29. Виконати № 1046, № 1033 (3,4)
ІІ. Ділення десяткового дробу на натуральне число
1. Опрацювати § 30.
У вівторок 19.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-А математика 19.04.2022 о 10.00
Время: 19 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84107112391?pwd=b0RzS0NOdXRHajhhVEFhQnRqUXFrdz09
Идентификатор конференции: 841 0711 2391
Код доступа: R6vf3Y
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc
Приклади з відео записуємо до зошита.
3. Повторити § 30. Виконати
Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: д. р. 19.04. П.І. клас
Завдання виконати до кінця тижня у зручний для вас час.
ІІІ. Ділення десяткових дробів
1. Опрацювати § 30.
У середу 20.04.2022 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-А математика 20.04.2022 о 08.00
Время: 20 апр. 2022 08:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89261618797?pwd=VUY3MVZOY1VPNFNEeHA1akQ3QnJMQT09
Идентификатор конференции: 892 6161 8797
Код доступа: 2kdY8c
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=pKQzVsx0owM&t=72s
Приклади з відео записуємо до зошита.
3. Виконати № 1072.
VІ. Зменшення десяткового дробу в 10, 100, 1000 … разів
1. Повторити § 30.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=2NCEfUU_IqE
Приклади з відео записуємо до зошита.
3. З історії виникнення десяткових дробів
Десяткові дроби були створені в 15 столітті. Їх відкрив видатний математик та астроном – аль-Каші й описав у праці “Ключ до арифметики”. Він перший визначив виконання дій з ними.
Нічого не знаючи про відкриття аль-Каші, десяткові дроби відкрив вдруге, приблизно через 150 років після нього, фламандський математик та інженер Сімон Стевін.
У книзі “Десятина” (1585 р.) Стевін виклав теорію десяткових дробів. Так було започатковано використання десяткових дробів у Європі.
Аль-Каші цілу і дробову частку писав в один рядок, але записував їх різним чорнилом, або ставив між ними вертикальну риску:
15|13 = 15,13 або 1513 = 15,13
Сімон Стевін для відокремлення цілої частини від дробової ставив нуль в кружечку: 1513 = 15,13.
Прийняту в наш час кому запропонував німецький астроном Кеплер (1571-1630).
Однак треба пам’ятати, що на відміну, від нашої країни, де сьогодні дробову частину десяткового дробу відокремлюють комою, у США, Англії, Канаді відокремлюючий знак інший – крапка: 0.58 – читають «нуль, крапка, 58».
Кому помалу витісняє крапка, яка дуже широко використовується у програмуванні на комп’ютерах.
4. Опрацювати § 30 п. 3, 4.
5. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=MX6SdlM3wyY
6. Записати правило ділення на розрядну одиницю
Щоб поділити десятковий дріб:
1) на 10, 100,1000,…, треба в даному дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів записано після 1 в числі, на яке ділимо;
2) на 0,1, 0,01, 0,001треба в даному дробі перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки цифр стоїть після коми в числі, на яке ділимо.
Наприклад:
128,543 : 10 = 12,8543; 128,543 : 0,1 = 1285,43;
128,543 : 100 = 1,28543; 128,543 : 0,01 = 12854,3;
128,543 : 1000 = 0,128543; 128,543 : 0,001 = 128543.
7. Записати у зошит задачі, що розв’язувалися у відео уроці.
Джерела
https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html
https://subject.com.ua/textbook/mathematics/mathematics5_1/32.html
http://drobvz.blogspot.com/p/blog-page_14.html
До уваги учнів 5-В класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у понеділок 18.04 (2 урок о 09.05), у вівторок 19.04(2 урок о 09.05), у четвер 21.04 (1 урок о 08.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. У вівторок ПИШЕМО САМОСТІЙНУ РОБОТУ і надсилаємо на пошту до кінця тижня. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані на вайбер.Математика
5-В клас
На цьому тижні розглянемо уроки
І. Урок 12, стор. 51 (частина 7)
У понеділок 18.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 18.04.2022 о 09.05
Время: 18 апр. 2022 09:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88612291673?pwd=OCtDb2lKVDJzK0prNW9yaDIwUFN2QT09
Идентификатор конференции: 886 1229 1673
Код доступа: 0hT96U
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 55.
Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: д.р. 18.04. П.І. клас
Завдання виконати до середи 20.04 включно у зручний для вас час.
ІІ. Урок 13, стор. 56 (частина 7)
У вівторок 19.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 19.04.2022 о 13.40
Время: 19 апр. 2022 01:40 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83977485842?pwd=QzMzVmRaRXBxNUFGTzR4SUg4aE40dz09
Идентификатор конференции: 839 7748 5842
Код доступа: 6TFnJW
1. Виконуємо самостійну роботу
1. Перетворення звичайного дробу у десятковий (№6, № 7, № 8 стор. 42, 43)
2. Перетворення десяткового дробу в звичайний (№ 5, № 6 стор. 46, 47)
3. Порівняння десяткових дробів № 8 стор. 47)
Самостійну роботу виконуєте у зошиті (після слів самостійна робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: с.р. 19.04. П.І. клас
Самостійна робота з’явиться після уроку у вівторок
Завдання виконати до четверга 21.04 включно у зручний для вас час.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 59.
Математика
5-В клас
ІІІ. Урок 14, стор. 60 (частина 7)
№ 3, 4, 5. Згадаємо, що таке конус (стор. 5). Домалюємо фігури.
№ 6, № 7. Розглянемо перерізи конуса.
№ 8. Вивчемо означення перерізу.
№ 10. Розглянемо з чого складається розгортка конуса. Склей конус, використовуючи розгортку на вкладці.
№ 11. Рухаємося разом з мухою.
№ 12. Згадаємо елементи конуса..
№ 13. Вивчи інформацію про площу бічної поверхні конуса. Обчислимо плщу поверхні конуса, враховуючи, що за умовою задачі дано діаметр основи, а не радіус.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ частину на стор. 64.
ІV. Урок 15, стор. 65 (частина 7)
№ 2, № 3. Розглядаємо закономірності, продовжуємо ряди.
№ 4. Вивчимо інформацію про математичні закономірності.
№ 5, № 6, № 7. Записуємо закономірності.
№ 9. Спробуємо знайти правило, за яким записуємо наступний член послідовності. За цим правилом, знаючи перший член, можна знайти і другий, і третій, і четвертий, і т.д..Тому перевіряйте правило для кожного числа.
№ 10. Самостійно знаходимо правило, воно повинно виконуватися для кожного числа послідовності.
№ 11. 1) Вибираємо правила, за яким можна із 3 отримати 5. Записуємо поруч правила, які підходять.
2) Вибираємо правила, за яким можна із 4 отримати 10. Записуємо поруч.
3) Вибираємо правила, за яким можна із 5 отримати 12. Записуємо поруч.
Потім дивимося. Яке з правил А, Б, В або Г підходить для всіх варіантів одночасно.
№ 12. Робимо аналогічно № 11.
№ 13. Малюємо п’яту фігуру, рахуємо круги, записуємо в таблицю. Знаходимо закономірність.
№ 14. Аналогічно з ромбами.
Пограй в перегони з роботами.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ частини на стор. 70.
V. Урок 16, стор. 71 (частина 7)
У четвер 21.04.2022 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 21.04.2022 о 08.00
Время: 21 апр. 2022 08:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81771192019?pwd=Y2JldHlubjdHV3h3MEluZGxQamdCQT09
Идентификатор конференции: 817 7119 2019
Код доступа: Utsn8hДля закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 75.
VІ. Урок 17, стор. 76 (частина 7)
№ 4. Повторюємо назви розрядів і записуємо дроби.
№ 5. Для тогьо, щоб визначити між якими натуральними числами знаходиться десятковий дріб, згадай координатну пряму і порівняння десяткових дробів. Натуральні числа – це числа, які використовують для лічби предметів. (Див. карту знань 13)
№ 6. Вивчи правило множення.
№ 7. Виконуємо обчислення в стовпчик (алгоритм додавання, віднімання дробів стор. 72). Не забуваємо, що в кінці дробу після коми можна приписувати будь-яку кількість нулів (стор. 52 № 8).Кому підписуємо під комою.
№ 12. Робимо за формулою стор. 63 № 13. Враховуємо, що в формулі радіус конуса, а в умові дано діаметр.
Виконуємо перегони з роботами.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 80.
Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: д.р. 22.04. П.І. клас
Завдання виконати до понеділка 25.04 включно у зручний для вас час.
Змінено!!! До уваги учнів 6-А класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у вівторок 19.04 (6 урок о 12.55 замість першого уроку) і у середу 20.04 (3 урок о 10.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. У четвер он-лайн урока не буде. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.
Математика
6-А клас
На цьому тижні розглянемо чотири питання
І. Розв’язування лінійних рівнянь
1. Повторити § 31.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=CHR4l1njC14
з 17 хв. 55с. до кінця (номери завдань не за нашим підручником). Приклади з відео записуємо до зошита. Запам’ятовуємо властивості рівнянь
3. Повторити § 31.
Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: д. р. 18.04. П.І. клас
Завдання виконати до четверга у зручний для вас час.
Виконати
ІІ. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
1. Повторити §31. Опрацювати § 32. Запам’ятовуємо властивості рівнянь.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5k
Задачи з відео записуємо до зошита.
У вівторок 19.04.2022 за розкладом о 12.55 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 6-А математика 19.04.2022 о 12.55
Время: 19 апр. 2022 12:55 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82308940997?pwd=QmhYUVN2dzd2cGtjQlBYR0Q4aWJFQT09
Идентификатор конференции: 823 0894 0997
Код доступа: ZG0vfR
3. Опрацювати § 32. Виконати № 1441, № 1444.
ІІІ. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
У середу 20.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 6-А математика 20.04.2022 о 10.00
Время: 20 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83530508752?pwd=ZTlwUDQrMzdEakhzTGQyT0VmZmR3UT09
Идентификатор конференции: 835 3050 8752
Код доступа: aqsC16
1. Опрацювати § 32.
2. Опрацювати задачі. Записати їх до зошита.
3. Повторити § 32. Виконати № 1448, № 1452.
ІV. Розв’язування задач за допомогою рівнянь
1. Повторити § 32.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=MXsGFXDm66Q
Задачі з відео записуємо до зошита.
3. Повторити § 32. Виконати № 1454.
Джерела
До уваги учнів 10 класу! Он-лайн урок з алгебри відбудеться у вівторок 19.04 (5 урок о 12.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.
До уваги учнів 10 класу! Змінено!!! Он-лайн урок з геометрії відбудеться у середу 20.04 (2 урок о 09.05), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Посиданя надішлю перед уроком. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.
Алгебра
10 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Розв’язування задач на знаходження похідних функцій
1. Повторити п. 18 - 20.
2. Записати формули і вивчити їх
У вівторок 19.04.2022 за розкладом о 12.00 переходимо за посиланням на урок
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 10 алгебра 19.04.2022 о 12.00
Время: 19 апр. 2022 12:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87876990514?pwd=T25Yd1NSdFVYeW1uTGNZeExnelByUT09
Идентификатор конференции: 878 7699 0514
Код доступа: aAK11E
3. Виконати № 20.3, № 20.5 (1,2,3)
ІІ. Знаходження похідних функцій
1. Повторити п. 18 - 20.
2. Повторити таблицю похідних та правила знаходження похідних
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps
4. Розглянути приклади
Записати приклади у зошит для класних і домашніх робіт
5. Виконати:
Завдання виконуєте у зошиті ( пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Завдання виконати кінця тижня
Джерела:
http://www.vpu20.lviv.ua/images/library/vyscha-matematyka/pr02.pdf
https://works.doklad.ru/view/LqbfJ9kJGG0.html
https://subject.com.ua/mathematics/zno/306.html
https://yukhym.com/uk/diferentsiyuvannya-funktsij/znajti-pokhidni-za-formuli-diferentsiyuvannya.html
Геометрія
10 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Скалярний добуток векторів
1. Опрацювати п. 42
2. Повторити п. 39 – 41
3. Вивчити основні правила та теореми та записати їх у зошит
Кут між векторами
4. Виконати № 42.3(1), № 42.4, № 42.6, 3, № 42.13*.
ІІ. Умова перпендикулярності векторів, що задані координатами
1. Опрацювати п. 42
2. Повторити п. 39 – 41
У середу 20.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок геометрії
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 10 геометрія 20.04.2022 о 09.05
Время: 20 апр. 2022 09:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86164168383?pwd=SlJpcHFOUGlqQi9YMTJjaERLSmpudz09
Идентификатор конференции: 861 6416 8383
Код доступа: 9hSV7u
3. Виконати тест з теми "Дії над векторами" за посиланням
https://forms.gle/gB56GjwKenxfJmrb8
Завдання виконати до кінця тижня
Джерела:
https://bondarenko.dn.ua/mathematics/vm/skalyarnij-vektornij-ta-mishanij-dobutki-vektoriv/
https://vseosvita.ua/library/skalarnij-dobutok-vektoriv-u-prostori-430.html
http://matematik.in.ua/attachments/article/86/%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%E2%84%962.pdf
http://geom10klas.blogspot.com/2014/07/blog-post_9346.html
https://vseosvita.ua/library/10-klas-skalarnij-dobutok-vektoriv-241866.html
https://naurok.com.ua/skalyarniy-dobutok-vektoriv-kut-mizh-vektorami-159510.html
https://naurok.com.ua/urok-skalyarniy-dobutok-vektoriv-kut-mizh-vektorami-169482.html
https://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry10/59.html
До уваги учнів 11 класу! Он-лайн уроки з алгебри будуть проведені у понеділок 18.04.2022 за розкладом (3 урок о 10.00) та у вівторок (4 урок об 11.05). Урок з геометрії у понеділок (4 урок об 11.05), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.
Алгебра
11 клас
На цьому тижні розглянемо тему
І. Логарифмічні та показникові вирази
У понеділок 18.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок алгебри
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 11 алгебра 18.04.2022 о 10.00
Время: 18 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81193292972?pwd=OHcxa0wyaGgzc0lOc25wYlhNSlV6dz09
Идентификатор конференции: 811 9329 2972
Код доступа: BML83z
ІІ. Числові послідовності. Арифметична та геометрична прогресії
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ZTbH7Jj2uGY
2. Записати теоретичний матеріал. Вивчити напам’ять.
У вівторок 19.04.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок алгебри
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 11 клас алгебра 19.04.2022 об 11.05
Время: 19 апр. 2022 11:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86260508792?pwd=eWVaVndxV2ZxRjR3ZFAxRWlnOFo1Zz09
Идентификатор конференции: 862 6050 8792
Код доступа: H8q69a
3. Виконати тест з теми «Арифметична та геометрична прогресія» за посиланням
https://forms.gle/VvMrLuqEnRWDiD5NA
Тест виконати до кінця тижня
ІІІ. Функція. Властивості функцій
1.Опрацювати теоретичний матеріал
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ARhA42ie_0c&list=PLxlnRRg28lAThDHiuQvcFtM7lmOkBmm8l&index=1 з початку до 3 хв. 20 с
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Lv7k2ZzkFuY Записати приклад у зошит.
4. Виконати тест з теми «Функція. Властивості функції» за посиланням
https://forms.gle/sqVBSgWeZTkpX5SP9
Тест виконати до кінця тижня
Джерела:
https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-zno-z-temi-funkci-97859.html
http://llntest.blogspot.com/p/blog-page.html
http://www.myshared.ru/slide/1114760/
Геометрія
11 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Чотирикутники 2
1. Згадати теоретичний матеріал.
У понеділок 18.04.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок геометрії
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 11 клас геометрія 18.04.2022 об 11.05
Время: 18 апр. 2022 11:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88657152714?pwd=NU9pMmxoc0tFS3d6K01DdS9iYlB0QT09
Идентификатор конференции: 886 5715 2714
Код доступа: 8P3RtR
2. Виконати тест з теми «Чотирикутники» за посиланням https://forms.gle/Y3ZWcGyNDBcf3m5v6
ІІ. Чотирикутники 3
1. Опрацювати відео
https://www.youtube.com/watch?v=A6cFc9KjBuo
Виписати з відео 5 задач з розв’язками (будь-яких), але розглянути всі задачі
2. Записати 5 задач до зошита
Немає коментарів:
Дописати коментар