18.04.2022 – 22.04.2022

 Завдання на період дистанційного навчання

 ( 18.04.2022 – 22.04.2022)

До уваги учнів 5-А класу! Он-лайн уроки з математики будуть проведені  у понеділок (5 урок о 12.00), у вівторок з (3 урок о 10.00) та у середу (1 урок о 08.00) (якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття).  Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.

Математика

5-А клас

На цьому тижні розглянемо чотири  питання

І. Множення десяткових дробів

1. Повторити § 29.

2.  Згадуємо множення десяткових  дробів та властивості множення  

 

У понеділок  18.04.2022 о 12.00  переходимо за посиланням на урок 

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-А математика 18.04.2022 о 12.00

Время: 18 апр. 2022 12:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88167911898?pwd=dmdPbm0zN253blFLLzFSUGdlQ0ZHQT09

Идентификатор конференции: 881 6791 1898

Код доступа: q1Vzj4

3. Опрацювати задачу

Записати її до зошита

4.  Повторити § 29.  Виконати № 1046, № 1033 (3,4)

 ІІ. Ділення десяткового дробу на натуральне число

1. Опрацювати § 30.

У вівторок  19.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-А математика 19.04.2022 о 10.00

Время: 19 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/84107112391?pwd=b0RzS0NOdXRHajhhVEFhQnRqUXFrdz09

Идентификатор конференции: 841 0711 2391

Код доступа: R6vf3Y

2. Опрацювати відео  https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc

Приклади з відео записуємо до зошита.            

3.  Повторити § 30.  Виконати

Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: д. р. 19.04. П.І. клас

Завдання виконати до кінця тижня  у  зручний для вас час.


ІІІ. Ділення десяткових дробів

1. Опрацювати § 30.

У середу  20.04.2022 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-А математика 20.04.2022 о 08.00

Время: 20 апр. 2022 08:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89261618797?pwd=VUY3MVZOY1VPNFNEeHA1akQ3QnJMQT09

Идентификатор конференции: 892 6161 8797

Код доступа: 2kdY8c

2. Опрацювати відео  https://www.youtube.com/watch?v=pKQzVsx0owM&t=72s

Приклади з відео записуємо до зошита.

3.  Виконати № 1072.

 VІ. Зменшення десяткового дробу в 10, 100, 1000 … разів

1. Повторити § 30.

2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=2NCEfUU_IqE

Приклади з відео записуємо до зошита.

3. З історії виникнення десяткових дробів

Десяткові дроби були створені в 15 столітті. Їх відкрив видатний математик та астроном – аль-Каші й описав у праці “Ключ до арифметики”. Він перший визначив виконання дій з ними.

Нічого не знаючи про відкриття аль-Каші, десяткові дроби відкрив вдруге, приблизно через 150 років після нього, фламандський математик та інженер Сімон Стевін.

У книзі “Десятина” (1585 р.) Стевін виклав теорію десяткових дробів. Так було започатковано використання десяткових дробів у Європі.

Аль-Каші цілу і дробову частку писав в один рядок, але записував їх різним чорнилом, або ставив між ними вертикальну риску:

15|13 = 15,13         або        1513 = 15,13

Сімон Стевін для відокремлення цілої частини від дробової ставив нуль в кружечку:     1513 = 15,13.

Прийняту в наш час кому запропонував німецький астроном Кеплер (1571-1630).

Однак треба пам’ятати, що на відміну, від нашої країни, де сьогодні дробову частину десяткового дробу відокремлюють комою, у США, Англії, Канаді відокремлюючий знак інший – крапка: 0.58 – читають «нуль, крапка, 58».

Кому помалу витісняє крапка, яка дуже широко використовується у програмуванні на комп’ютерах.

4. Опрацювати  § 30 п. 3, 4.

5. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=MX6SdlM3wyY

6. Записати правило ділення на розрядну одиницю

Щоб поділити десятковий дріб:

 1) на 10, 100,1000,…, треба в даному дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів записано після 1 в числі, на яке ділимо;

2) на 0,1, 0,01, 0,001треба в даному дробі перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки цифр стоїть після коми в числі, на яке ділимо.

Наприклад:

128,543 : 10 = 12,8543;       128,543 : 0,1 = 1285,43;

128,543 : 100 = 1,28543;     128,543 : 0,01 = 12854,3;

128,543 : 1000 = 0,128543; 128,543 : 0,001 = 128543.

7. Записати у зошит задачі, що розв’язувалися у відео уроці.

 Джерела

https://vseosvita.ua/library/tema-rozvazuvanna-zadac-i-vprav-na-mnozenna-desatkovih-drobiv-117744.htm

https://pidruchnyk.com.ua/144-matematika-merzlyak-polonskiy-yakr-5-klas.html

https://subject.com.ua/textbook/mathematics/mathematics5_1/32.html

http://drobvz.blogspot.com/p/blog-page_14.html

 До уваги учнів 5-В класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у понеділок 18.04 (2 урок о 09.05), у вівторок 19.04(2 урок о 09.05), у четвер 21.04 (1 урок о 08.00),  якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. У  вівторок ПИШЕМО САМОСТІЙНУ РОБОТУ і надсилаємо на пошту до кінця тижня.  Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані на вайбер.

Математика

5-В клас

На цьому тижні розглянемо уроки

І. Урок 12, стор. 51 (частина 7)

У понеділок  18.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-В математика 18.04.2022 о 09.05

Время: 18 апр. 2022 09:05 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88612291673?pwd=OCtDb2lKVDJzK0prNW9yaDIwUFN2QT09

Идентификатор конференции: 886 1229 1673

Код доступа: 0hT96U

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 55.

Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: д.р. 18.04. П.І. клас

Завдання виконати до середи 20.04 включно у зручний для вас час.

 

ІІ. Урок 13, стор. 56  (частина 7)

У вівторок  19.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок

 Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-В математика 19.04.2022 о 13.40

Время: 19 апр. 2022 01:40 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83977485842?pwd=QzMzVmRaRXBxNUFGTzR4SUg4aE40dz09

Идентификатор конференции: 839 7748 5842

Код доступа: 6TFnJW

1. Виконуємо самостійну роботу

1. Перетворення звичайного дробу у десятковий (№6,  № 7, № 8 стор. 42, 43)

2.  Перетворення десяткового дробу в звичайний (№ 5, № 6 стор. 46, 47)

3. Порівняння десяткових дробів № 8 стор. 47)


 

Самостійну  роботу виконуєте у зошиті (після слів самостійна робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: с.р. 19.04. П.І. клас

Самостійна робота з’явиться після уроку у вівторок

Завдання виконати до четверга 21.04 включно у зручний для вас час.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 59.

Математика

5-В клас

ІІІ. Урок 14, стор. 60 (частина 7)

№ 3, 4, 5. Згадаємо, що таке конус (стор. 5). Домалюємо фігури.

№ 6, № 7.  Розглянемо перерізи конуса.

№ 8. Вивчемо означення перерізу.

№ 10. Розглянемо з чого складається розгортка конуса. Склей конус, використовуючи розгортку на вкладці.

№ 11. Рухаємося разом з мухою.

№ 12. Згадаємо елементи конуса..

№ 13. Вивчи інформацію про площу бічної поверхні конуса. Обчислимо плщу поверхні конуса, враховуючи, що за умовою задачі дано діаметр основи, а не радіус.

 Для закріплення виконаємо завдання ІІ частину на стор. 64.

 

ІV.  Урок 15, стор. 65 (частина 7)

№ 2, № 3. Розглядаємо закономірності, продовжуємо ряди.

№ 4. Вивчимо інформацію про математичні закономірності.

№ 5, № 6, № 7. Записуємо закономірності.

№ 9. Спробуємо знайти правило, за яким записуємо наступний член послідовності. За цим правилом, знаючи перший член, можна знайти і другий, і третій, і четвертий, і т.д..Тому перевіряйте правило для кожного числа.

№ 10. Самостійно знаходимо правило, воно повинно виконуватися для кожного числа послідовності.

№ 11. 1) Вибираємо правила, за яким можна із 3 отримати 5. Записуємо поруч правила, які підходять.

2) Вибираємо правила, за яким можна із 4 отримати 10. Записуємо поруч.

3) Вибираємо правила, за яким можна із 5 отримати 12. Записуємо поруч.

Потім дивимося. Яке з правил А, Б, В або Г підходить для всіх варіантів одночасно.

№ 12. Робимо аналогічно № 11.

№ 13. Малюємо п’яту фігуру, рахуємо круги, записуємо в таблицю. Знаходимо закономірність. 

№ 14. Аналогічно з ромбами.

Пограй в перегони з роботами.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ частини на стор. 70.

 

V. Урок 16, стор. 71 (частина 7)

У четвер  21.04.2022 за розкладом о 08.00 переходимо за посиланням на урок

 Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-В математика 21.04.2022 о 08.00

Время: 21 апр. 2022 08:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81771192019?pwd=Y2JldHlubjdHV3h3MEluZGxQamdCQT09

Идентификатор конференции: 817 7119 2019

Код доступа: Utsn8h

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 75.

 

VІ. Урок 17, стор. 76 (частина 7)

№ 4. Повторюємо назви розрядів і записуємо дроби.

№ 5. Для тогьо, щоб визначити між якими натуральними числами знаходиться десятковий дріб, згадай координатну пряму і порівняння десяткових дробів. Натуральні числа – це числа, які використовують для лічби предметів. (Див. карту знань 13)

№ 6. Вивчи правило множення.

№ 7. Виконуємо обчислення в стовпчик (алгоритм додавання, віднімання дробів стор. 72). Не забуваємо, що в кінці дробу після коми можна приписувати будь-яку кількість нулів (стор. 52 № 8).Кому підписуємо під комою.

№ 12. Робимо за формулою стор. 63 № 13. Враховуємо, що в формулі радіус конуса, а в умові дано діаметр.

Виконуємо перегони з роботами.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 80.

Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: д.р. 22.04. П.І. клас

Завдання виконати до понеділка 25.04 включно у зручний для вас час.

Змінено!!! До уваги учнів 6-А класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у вівторок 19.04 (6 урок о 12.55 замість першого уроку) і у середу 20.04 (3 урок о 10.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. У четвер он-лайн урока не буде.  Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.

Математика

6-А клас

На цьому тижні розглянемо чотири  питання

І. Розв’язування лінійних  рівнянь

1. Повторити § 31.

2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=CHR4l1njC14

з 17 хв. 55с. до кінця (номери завдань не за нашим підручником). Приклади з відео записуємо до зошита.  Запам’ятовуємо властивості рівнянь


 3.  Повторити § 31. 

Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: д. р. 18.04. П.І. клас

Завдання виконати до четверга у  зручний для вас час.

Виконати

ІІ. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1. Повторити §31. Опрацювати § 32.  Запам’ятовуємо властивості рівнянь.

2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5k

Задачи з відео записуємо до зошита.

У вівторок  19.04.2022 за розкладом о 12.55 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 6-А математика 19.04.2022 о 12.55

Время: 19 апр. 2022 12:55 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82308940997?pwd=QmhYUVN2dzd2cGtjQlBYR0Q4aWJFQT09

Идентификатор конференции: 823 0894 0997

Код доступа: ZG0vfR

3. Опрацювати § 32.  Виконати № 1441, №  1444.

 

ІІІ. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

У середу  20.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 6-А математика 20.04.2022 о 10.00

Время: 20 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83530508752?pwd=ZTlwUDQrMzdEakhzTGQyT0VmZmR3UT09

Идентификатор конференции: 835 3050 8752

Код доступа: aqsC16

1. Опрацювати § 32.

2. Опрацювати задачі. Записати їх до зошита.             

3.  Повторити § 32.  Виконати № 1448, №  1452.

 

ІV. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1. Повторити § 32.

2. Опрацювати відео  https://www.youtube.com/watch?v=MXsGFXDm66Q

Задачі з відео записуємо до зошита.

3.  Повторити § 32. Виконати № 1454.

 Джерела

https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-tekstovih-zadac-za-dopomogou-rivnan-zadaci-na-vartist-352955.html

 До уваги учнів 10 класу! Он-лайн урок з алгебри відбудеться у вівторок 19.04 (5 урок о 12.00),  якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.

До уваги учнів 10 класу! Змінено!!! Он-лайн урок з геометрії  відбудеться у середу 20.04 (2 урок о 09.05), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Посиданя надішлю перед уроком. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані у вайбер.

 

Алгебра

10 клас

На цьому тижні розглянемо теми

І. Розв’язування задач на знаходження похідних функцій

1. Повторити п. 18 - 20.

2. Записати формули і вивчити їх

 

У вівторок 19.04.2022 за розкладом о 12.00 переходимо за посиланням на урок 

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 10 алгебра 19.04.2022 о 12.00

Время: 19 апр. 2022 12:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/87876990514?pwd=T25Yd1NSdFVYeW1uTGNZeExnelByUT09

Идентификатор конференции: 878 7699 0514

Код доступа: aAK11E

3. Виконати № 20.3, № 20.5 (1,2,3)

ІІ. Знаходження похідних функцій

1. Повторити п. 18 - 20.

2. Повторити таблицю похідних та правила знаходження похідних

3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps

4. Розглянути приклади

Записати приклади у зошит для класних і домашніх робіт

5. Виконати:

Завдання виконуєте у зошиті ( пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

Завдання виконати кінця тижня 

Джерела:

https://naurok.com.ua/urok-rozv-yazuvannya-zadach-na-zastosuvannya-fizichnogo-ta-geometrichnogo-zmistu-pohidno-obchislennya-pohidnih-skladenih-funkciy-26594.html

http://www.vpu20.lviv.ua/images/library/vyscha-matematyka/pr02.pdf

https://works.doklad.ru/view/LqbfJ9kJGG0.html

https://subject.com.ua/mathematics/zno/306.html

https://yukhym.com/uk/diferentsiyuvannya-funktsij/znajti-pokhidni-za-formuli-diferentsiyuvannya.html

 Геометрія

10 клас

На цьому тижні розглянемо теми

І. Скалярний добуток векторів

1. Опрацювати п. 42

2. Повторити п. 39 – 41

3. Вивчити основні правила та теореми та записати їх у зошит

Кут між векторами

4. Виконати № 42.3(1), № 42.4, № 42.6, 3, № 42.13*.

 ІІ. Умова перпендикулярності векторів, що задані координатами

1. Опрацювати п. 42

2. Повторити п. 39 – 41

 

У  середу 20.04.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок геометрії

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 10 геометрія 20.04.2022 о 09.05

Время: 20 апр. 2022 09:05 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86164168383?pwd=SlJpcHFOUGlqQi9YMTJjaERLSmpudz09

Идентификатор конференции: 861 6416 8383

Код доступа: 9hSV7u

3. Виконати тест з теми "Дії над векторами" за посиланням

https://forms.gle/gB56GjwKenxfJmrb8

Завдання виконати до кінця тижня

 Джерела:

https://bondarenko.dn.ua/mathematics/vm/skalyarnij-vektornij-ta-mishanij-dobutki-vektoriv/

https://vseosvita.ua/library/skalarnij-dobutok-vektoriv-u-prostori-430.html

http://matematik.in.ua/attachments/article/86/%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%20%E2%84%962.pdf

http://geom10klas.blogspot.com/2014/07/blog-post_9346.html

https://vseosvita.ua/library/10-klas-skalarnij-dobutok-vektoriv-241866.html

https://naurok.com.ua/skalyarniy-dobutok-vektoriv-kut-mizh-vektorami-159510.html

https://naurok.com.ua/urok-skalyarniy-dobutok-vektoriv-kut-mizh-vektorami-169482.html

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry10/59.html

 

До уваги учнів 11 класу! Он-лайн уроки з алгебри будуть проведені  у понеділок 18.04.2022 за розкладом (3 урок о 10.00) та у вівторок (4 урок об 11.05). Урок з геометрії у понеділок (4 урок об 11.05), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.  Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.

Алгебра

11 клас

На цьому тижні розглянемо тему

І. Логарифмічні та показникові вирази

У понеділок  18.04.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок алгебри

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 11 алгебра 18.04.2022 о 10.00

Время: 18 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81193292972?pwd=OHcxa0wyaGgzc0lOc25wYlhNSlV6dz09

Идентификатор конференции: 811 9329 2972

Код доступа: BML83z

 

ІІ. Числові послідовності. Арифметична та геометрична прогресії

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ZTbH7Jj2uGY

2. Записати теоретичний матеріал. Вивчити напам’ять.

 У вівторок  19.04.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок алгебри

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 11 клас алгебра 19.04.2022 об 11.05

Время: 19 апр. 2022 11:05 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86260508792?pwd=eWVaVndxV2ZxRjR3ZFAxRWlnOFo1Zz09

Идентификатор конференции: 862 6050 8792

Код доступа: H8q69a

3. Виконати тест з теми «Арифметична та геометрична прогресія» за посиланням

https://forms.gle/VvMrLuqEnRWDiD5NA

Тест виконати до кінця тижня 

ІІІ. Функція. Властивості функцій

1.Опрацювати  теоретичний матеріал 


2.  Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ARhA42ie_0c&list=PLxlnRRg28lAThDHiuQvcFtM7lmOkBmm8l&index=1 з початку до 3 хв. 20 с

3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Lv7k2ZzkFuY Записати приклад у зошит.

4. Виконати тест з теми «Функція. Властивості функції» за посиланням

https://forms.gle/sqVBSgWeZTkpX5SP9

 Тест виконати до кінця тижня

 

Джерела:

https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-zno-z-temi-funkci-97859.html

http://llntest.blogspot.com/p/blog-page.html

https://mathurok.com/tag/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8-%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F

http://www.myshared.ru/slide/1114760/

Геометрія

11 клас

На цьому тижні розглянемо теми

І. Чотирикутники 2

1. Згадати теоретичний матеріал.

https://docs.google.com/presentation/d/1yJtJHLHcQbrsTOu1DIaTaB1oGkIcvZet/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

У понеділок  18.04.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок геометрії

Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 11 клас геометрія 18.04.2022 об 11.05

Время: 18 апр. 2022 11:05 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88657152714?pwd=NU9pMmxoc0tFS3d6K01DdS9iYlB0QT09

Идентификатор конференции: 886 5715 2714

Код доступа: 8P3RtR

2. Виконати тест з теми «Чотирикутники» за посиланням https://forms.gle/Y3ZWcGyNDBcf3m5v6

 

ІІ. Чотирикутники 3

1. Опрацювати відео

https://www.youtube.com/watch?v=A6cFc9KjBuo

Виписати з відео 5 задач з розв’язками (будь-яких), але розглянути всі задачі

2. Записати 5 задач до зошита

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар