9 клас. Завдання на період карантину 25.05.2020 - 29.05.2020


Увага! 
Підсумкова контрольна робота з геометрії  9 клас відбудеться
26 травня (вівторок) о 09.00. Виконання роботи обов’язково в назначений час!

Завдання на період карантину (12.03.2020 - 29.05.2020)
9 клас
Алгебра
Понеділок 25 травня
Тема «Підсумкова контрольна робота з алгебри»
Увага! Підсумкова контрольна робота з алгебри 9 клас відбудеться 25 травня (понеділок) о 09.00. Виконання роботи обов’язково в назначений час!
Контрольну роботу виконуєте на окремому аркушу. Термін виконання 45 хвилин. Роботу виконуєте з 09.00 (25 травня) до 09.45.  До 10.00 надсилаєте мені на електрону пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

 Підписуємо подвійний аркуш паперу вгорі
Число
підсумкова контрольна робота з алгебри
уч_    9 – А класу
Прізвище, ім’я
І починаємо на цій стороні виконувати контрольну роботу

І починаємо на цій стороні виконувати контрольну роботу
1 – 4 тестові завдання по 0,5 бали (виконуєте на листочку, під підписаним). Робити записи обов’язково, якщо обчислень і пояснень не буде – не зараховується Робити записи обов’язково. У відповідь записуємо букву.
5 завдання на встановлення відповідності, по 0,5 бали кожна пара. Виконуєте на листочку. Робити записи обов’язково. У відповідь записуємо букву.
6 -  1 бал. Записуємо повне розв’язання.
7, 8  по 2 бали. Записуємо повне розв’язання.
9 -  3 бали. Записуємо повне розв’язання.
Геометрія
Вівторок 26 травня
Тема «Підсумкова контрольна робота з геометрії»
Увага! 
Підсумкова контрольна робота з геометрії  9 клас відбудеться
26 травня (вівторок) о 09.00. Виконання роботи обов’язково в назначений час!
Контрольну роботу виконуєте на окремому аркушу. Термін виконання 45 хвилин. Роботу виконуєте з 09.00 (26 травня) до 09.45.  До 10.00 надсилаєте мені на електрону пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Нарахування балів та критерії оцінювання робіт контрольної роботи
Підписуємо подвійний аркуш паперу вгорі
Число
підсумкова контрольна робота з геометрії
уч_    9 – А класу
Прізвище, ім’я
І починаємо на цій стороні виконувати контрольну роботу
1 – 4 тестові завдання по 0,5 бали (виконуєте на листочку, під підписаним). Робити записи обов’язково, якщо обчислень і пояснень не буде – не зараховується. У відповідь записуємо букву.
5 завдання на встановлення відповідності, по 0,5 бали кожна пара. Виконуєте на листочку. Робити записи обов’язково. У відповідь записуємо букву.
6 – 7 по 1 балу. Записуємо повне розв’язання.
8 – 10 по 2 бали. Записуємо повне розв’язання.
9 клас
Алгебра
Середа 27 травня
Тема «Поняття про параметри»
1.Опрацювати  теоретичний матеріал. Спробувати розібратися з наведеними прикладами. (вам буде потрібно на ЗНО)
Якщо в рівнянні (нерівність) деякі коефіцієнти задані не конкретними числовими значеннями, а позначені літерами, то вони називаються параметрами, а рівняння (нерівність) параметричним.
Параметри позначаються першими буквами латинського алфавіту: a, b, c, d, ..., k, l, m, n, а невідомі - літерами x, y, z.
Розв’язати  рівняння (нерівність) з параметрами - значить вказати, при яких значеннях параметрів існують розв’язки і які вони.
Два рівняння (нерівності), що містять одні і ті ж параметри, називаються рівносильними, якщо:
а) вони мають зміст при одних і тих же значеннях параметрів;
б) кожний розв’язок першого рівняння (нерівності) є розв’язоком другого і навпаки.
Розв’язати  рівняння з параметрами - це значить:
1. Вказати, при яких значеннях параметрів рівняння має корені і скільки їх при різних значеннях параметрів.
2. Знайти всі вирази для коренів і вказати для кожного з них ті значення параметрів, при яких цей вираз визначає корінь рівняння.
Можна уявити алгоритм розв'язування такого типу рівнянь.
1. Визначити «контрольні» значення параметра.
2. Розв’язати рівняння відносно х, при контрольних значеннях параметра.
3. Розв’язати рівняння відносно х, при значеннях, відмінних від «контрольних».
4. Записати відповідь у вигляді:

Відповідь: 1) при значеннях параметра ... , рівняння має корені ... ;
2) при значеннях параметра ... , рівняння має корені ... ;
3) при значеннях параметра ... , рівняння коренів не має.






2.Записати приклади до зошита

Джерела:
https://mathab.com.ua/parametri/linijni-rivnyannya-z-parametrami.html

9 клас
Алгебра
Четвер 28 травня
Тема «Поняття про параметри»
1.Опрацювати  теоретичний матеріал. Спробувати розібратися з наведеними прикладами. (вам буде потрібно на ЗНО)
Розв’язати  рівняння з параметрами - це значить:
1. Вказати, при яких значеннях параметрів рівняння має корені і скільки їх при різних значеннях параметрів.
2. Знайти всі вирази для коренів і вказати для кожного з них ті значення параметрів, при яких цей вираз визначає корінь рівняння.
Можна уявити алгоритм розв'язування такого типу рівнянь.
1. Визначити «контрольні» значення параметра.
2. Вирішити рівняння відносно х, при контрольних значеннях параметра.
3. Вирішити рівняння відносно х, при значеннях, відмінних від «контрольних».
4. Записати відповідь у вигляді:

Відповідь: 1) при значеннях параметра ... , рівняння має корені ... ;
2) при значеннях параметра ... , рівняння має корені ... ;
3) при значеннях параметра ... , рівняння коренів не має.
Квадратні  рівняння з параметрами
Наведемо алгоритм розв’язання  задач цього типу.
1.    Знайти значення параметрів і невідомого, при яких рівняння не має змісту (якщо, звичайно, такі є).
2.    Привести рівняння до стандартного вигляду квадратного рівняння ах2+вх+с=0  (якщо це необхідно).
3.    Знайти значення параметра, що обертаються в нуль коефіцієнт при х2.
4.    Розв’язати рівняння при цих значеннях а, перевірити, чи всі знайдені корені відповідають п.1.
5.    Знайти значення параметра, що обертаються в нуль дискримінант рівняння і знайти корені рівняння при цьому значенні параметра, після чого перевірити, чи задовольняють вони п.1.
6.    Записати корені рівняння при значеннях параметра, для яких D>0, перевірити, чи задовольняють вони п.1.
7.    Записати відповідь.

Алгоритм дослідження розв’язків квадратного рівняння з параметрами
1. Знаходимо область значень параметра.
2. Розглядаємо випадок, коли перший коефіцієнт рівняння дорівнює 0, та знаходимо розв’язок рівняння.
3. Знаходимо дискримінант та досліджуємо 3 випадки .
4. Збираємо всі значення параметра і відповідні їм розв’язки рівняння.
5.Записуємо відповідь




2.Записати приклади до зошита

Джерела:















Немає коментарів:

Дописати коментар