10 клас Завдання на період карантину 12.03.2020 - 03.04.2020

Тестові завдання виконуєте online.
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)

Завдання на період карантину (12.03.2020 - 03.04.2020)

10 клас

Геометрія

Четвер 12 березня

Тема «Вектори у просторі»

1. Опрацювати § 39  підручника.


2. Переглянути відео http://www.10minclass.com/video/899


3. Написати конспект

Вектор - напрямлений відрізок.
Координати вектора в просторі
Якщо початком вектора є точка А(хA; уАzA), а кінцем — точка В(хB; уBzB), то  (xxAyyAzzA)(рис. 1).
Рис. 1
Довжина вектора в просторі
Якщо є вектор  (а1; а2; а3), то || =  + де || — модуль вектора, a1а2, а3 — його координати.
Одиничним називається вектор , у якого || = 1.
Нульовим називається вектор  (або 0), у якого початок і кінець збігаються. Нульовий вектор не має визначеного напрямку, а його модуль дорівнює нулю.
Задача 1. Знайдіть координати і довжини векторів  i якщо А(2; -3; -1), В(-4; -8; 5),
С (3; 1; -2).
Розв’язання
 (- 4 - 2; -8 - (- 3); 5 - (- 1)) =  (-6; -5; 6);
 (3-2; 1- (- 3); - 2 - (- 1)) =  (1; 4; - 1).
||=  =  =  =  = 3.
Відповідь:  = (-6;-5;6),  = (1;4;-1),  =  = 3.
Рівність векторів у просторі
Якщо  (а123) =  (b1;b2;b3), то 
Якщ то  (a1а2; а3) =  (b1;b2;b3).
Протилежні вектори в просторі
Якщо маємо  (a1a2а3),  (b1;b2;b3 = -, то 
Якщо маємо  123),  (b1;b2;b3і  то  = -

Колінеарні вектори
Два вектори називаються колінеа́рними, якщо вони лежать на паралельних прямих або на одній прямій. Колінеарні вектори можуть бути співнаправленими чи протилежно направленими
Якщо є вектори  (а1a2а3),  (b1b2b3) і вони колінеарні, то  =  = 
Якщо є вектори  (а1; а2; а3),  (b1b2b3) і  =  = то  і  — колінеарні вектори.
Задача 2. Знайдіть значення m і n, при яких вектори  (3; m; 5) і  (- 6; - 2; n) колінеарні.
Розв’язання
У колінеарних векторів координати пропорційні, звідси  =  = .
Маємо два рівняння:
1)  = , тоді m =  = 1;
2)  = , тоді n =  = -10.
Відповідь: m = 1, n = -10.


4. Виконати тест  (якщо виконали, зробіть ще раз, щоб приєднатися до класу)

1. Тести будеио виконувати в додатку classroom.google.com.. Для цього потрібно, щоб у вас була пошта gmail.com. Якщо пошти немає – треба її створити.

2. Як приєднатися до курсу в якості учня
Щоб використовувати Клас, увійдіть в сервіс з комп'ютера або мобільного пристрою. Після цього ви зможете приєднуватися до курсів, отримувати завдання і спілкуватися з іншими учнями. Якщо ви приєднаєтеся до курсу на одному пристрої, вхід буде виконаний на всіх ваших пристроях.
3. Як приєднатися до курсу
 Вкажіть спеціальний код, якщо викладач повідомив код в класі або відправив його по електронній пошті.
натисніть Приєднатися.
4. Забули або втратили код курсу? Код не працює?
Якщо ви видалили, втратили або забули код, попросіть викладача відправити його повторно або створити новий. У разі якщо код недійсний, також зверніться за допомогою до викладача.
Примітка. Код використовується тільки один раз, щоб приєднатися до курсу: згодом він не буде потрібно.

5. Як приєднатися до класу за допомогою кода дивіться в відео https://www.youtube.com/watch?v=zloMK75i9Ak

 Ваш код класу o4ponv6
Або виконати тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0VLs-rdPGp0-6LB48we0kNn8PDQVR9DkrxRJkxt9soMTUFw/viewform


 

5. Розв’язати задачі і надіслати на електронну пошту

1) При якому значенні m вектори АВ іСD рівні, якщо А(m;-4;3), В(3;-5;6), С(5;m;2) і D(7;0;5).
2) Від точки А відкладено вектор АВ що дорівнює вектору а. Знайдіть координати точки А, Якщо В(-1;5;3), а вектор а має координати (1;-3;4)
3) Знайдіть значення m і n, при яких вектори а з координатами (3; m; 5) і в з координатами
(- 6; - 2; n) колінеарні.



Джерела

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=2ahUKEwjy2cieo5noAhVxw4sKHcOXD60QFjAGegQIBhAB&url=http%3A%2F%2Fwww.osvitaua.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2F20151135-1.docx&usg=AOvVaw1xUZIpYXQhZZG2hVOyMX_V 



10 клас

Алгебра

Понеділок 16 березня

Тема «Границя функції в точці. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст»

1. Опрацювати п. 18, у  п. 19 (тільки стор. 108, 109)  підручника


2. Дивимося про похідну  https://www.youtube.com/watch?v=68vvMxkdvTY

Про геометричний зміст похідної  http://www.10minclass.com/video/331

Про фізичний зміст похідної  http://www.10minclass.com/video/335

3. Пишемо конспект







2. Розв’язати задачі

№ 18.1 (1), 18.3 (1), 18.5, 18.7


Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)



Джерела
https://subject.com.ua/mathematics/zno/311.html


10 клас
Геометрія
Вівторок 17 березня
Тема «Дії над векторами та їх властивості»

1. Опрацювати п. 40, 41

2. Повторити п. 39

3. Виконати тест за посиланням       https://forms.gle/5F8y2uZyDAhFGS1S6

4. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o


5. Написати конспект


                                                    Дії з векторами у просторі


Додавання векторів


Геометрично суму двох векторів можна знайти за:










  • правилом трикутника;
  • правилом паралелограма.


  • Немає коментарів:

    Дописати коментар