8 клас. Завдання на період карантину 27.04.2020 - 30.04.2020


Завдання на період карантину (12.03.2020 - 11.05.2020)
8 клас
Алгебра
Понеділок 27 квітня
Тема «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі (задачі на рух) »

1.Розв’язуємо задачі за алгоритмом

Алгоритм
1. Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв’язок між ними, скласти таблицю, схему, записати умову)
2. Позначити одну з величин буквою (х)
3. Виразити інші невідомі величини через х
4. Скласти буквений вираз за умовою задачі.
5. Записати рівняння на основі буквеного виразу та умов задачі (математичну модель задачі)
6. Розв’язати рівняння
7. З’ясувати, чи відповідають знайдені корені змісту задачі
8. Записати відповідь

2. Опрацювати  п. 23 підручника (задача1).

3. Зрозуміти і записати розв’язок задачі 1  із п. 23 до зошита. Обов’язково записуємо нехай … і як отримали рівняння.
4. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U
Записати у зошит розв’язок задач, зрозуміти їх. Обов’язково записуємо нехай … і як отримали рівняння.
5. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM (з 1-ої по 15-ту хвилини). Записати у зошит розв’язок задач, зрозуміти їх. Обов’язково записуємо нехай … і як отримали рівняння.

6. Виконати тест Тема «Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь»


Тести виконуємо в classroom.google.com

Ваш код класу 77bvn56

Або виконуємо тест за посиланням https://forms.gle/rVBiHh4CM7Z3X4iE9



Джерела:
  


8 клас
Геометрія
Вівторок 28 квітня
Тема «Розв’язування задач на знаходження площ  многокутників»
1. Повторити § 21 - 24.

2.Виконати тест Тема «Площі многокутників»

Тести виконуємо в classroom.google.com
Ваш код класу 77bvn56
Або виконуємо тест за посиланням https://forms.gle/UyKfzw5Cq4ViGaZM9


Джерела:

8 клас
Алгебра
Середа 29 квітня
Тема «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі (задачі на роботу)»

1.Розв’язуємо задачі за алгоритмом

Алгоритм
1. Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв’язок між ними, скласти таблицю, схему, записати умову)
2. Позначити одну з величин буквою (х)
3. Виразити інші невідомі величини через х
4. Скласти буквений вираз за умовою задачі.
5. Записати рівняння на основі буквеного виразу та умов задачі (математичну модель задачі)
6. Розв’язати рівняння
7. З’ясувати, чи відповідають знайдені корені змісту задачі
8. Записати відповідь

2. Опрацювати  п. 23 підручника (задача2).

3. Зрозуміти і записати розв’язок задачі 2  із п. 23 до зошита. Обов’язково записуємо нехай … і як отримали рівняння.
4. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM (з 15-ої  хвилини). Записати у зошит розв’язок задачі, зрозуміти його. Обов’язково записуємо нехай … і як отримали рівняння.
5. Опрацювати розвязані задачі. Записати їх до зошита.


3. Домашнє завдання: Записати розв’язання задач у зошит для класних і домашніх робіт.

Виконати тест Тема «Квадратне рівняння - математична модель задачі»

Тести виконуємо в classroom.google.com
Ваш код класу 77bvn56

Або виконуємо тест за посиланням  https://forms.gle/RdwZXtKFvhdWj57J6


8 клас
Геометрія
Четвер 30 квітня
Тема «Чотирикутники та їх властивості»
1. Повторити § 1 - 9.
Виписати у зошит з презентації ті твердження, які ви не памятаєте і вивчити їх.

3.Виконати тест Тема «Чотирикутники» (задачі із тестів ЗНО)

Тести виконуємо  за посиланням https://forms.gle/GxpumrKubaxvmHSb6








 

Немає коментарів:

Дописати коментар