04.04.2022 – 08.04.2022

 Завдання на період дистанційного навчання

 ( 04.04.2022 – 08.04.2022)

Математика

5-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

 

На цьому тижні розглянемо  питання

Розв’язування рівнянь та текстових задач на додавання та віднімання десяткових дробів  

1. Опрацювати теоретичний матеріал

Згадаємо правило додавання та віднімання десяткових дробів

Щоб додати (відняти) десяткові дроби, потрібно:
1. зрівняти в цих дробах кількість знаків після коми;
2. записати їх один під одним так, щоб кома була записана під комою;
3. виконати додавання (віднімання), не звертаючи уваги на коми;
4. поставити у відповіді кому під комою в даних дробах.

2. Повторити § 28

3. Опрацювати відео

https://www.youtube.com/watch?v=a22YHc0foh0

Приклади, наведені в відео записати до зошита.

4. Розглянути і згадати як знайти невідоме зменшуване, від’ємник, доданок при розв’язуванні  рівнянь. Записати приклади, рівняння та задачі до зошита

3. Виконати тест з теми «Розв’язування задач на додавання та віднімання десяткових дробів 1» за посиланням

https://forms.gle/ZPEHcEtFR2CmU7Cj9

або виконати за підручником № 984, № 992, № 997. Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

  Джерела

https://vseosvita.ua/library/dodavanna-i-vidnimanna-desatkovih-drobiv-rozvazuvanna-vprav-462669.html

https://urok.osvita.ua/materials/math/dodavanna-i-vidnimanna-desatkovih-drobiv-2/

https://vseosvita.ua/test/rozviazuvannia-tekstovykh-zadach-na-dodavannia-i-vidnimannia-desiatkovykh-drobiv-579274.html

Математика

5-В клас

 

На цьому тижні розглянемо уроки

І. Урок 3 стор. 12 (частина 7)

№ 2. За допомогою інтелект- карти ІІ пригадаємо усі дії над звичайними дробами.

Виконайте самостійну роботу № 19. Перш ніж виконувати самостійну роботу, обов’язково опрацюйте матеріал, що повторюємо для виконання самостійної роботи.

Для виконання самостійної роботи повторюємо

1. Взаємно обернені числа (стор. 38 частина 6.2). Прочитайте правило і згадайте, що треба, щоб написати дріб обернений до даного. (чисельник і знаменник поміняйте місцями. Якщо мішане число, то перетворіть його у неправильний дріб).

2. Дивимося, як ділити на дріб (пояснення на сторінці 34, частина 6.2). Щоб поділити на дріб, треба помножити на обернений до нього. Якщо мішане число, то перетворіть його у неправильний дріб. Ділення розписуємо за зразком №8 стор. 39, частина 6.2. Не забуваємо скорочувати.

3. Згадуємо формули обчислення довжини кола  (стор.28 № 5) і площі круга стор. 29 № 8)

  Приступаємо до самостійної роботи. Варіанти вибираєте як сидите у класі.

Самостійну роботу виконуєте у зошиті (після слів самостійна робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: с.р. 04.04. П.І. клас

Завдання виконати до кінця тижня в зручний для вас час.

№ 3. Запам’ятаємо, як знаходити число за значенням його дробу. Виконуємо завдання за зразком, що є в рамочці. Поділити на дріб – значить помножити на обернений до нього.

№ 6, № 7. Спочатку прочитайте пояснення № 7 і запишіть розв’язання у зошит. Потім повернемося до № 6.

№ 9. Виконай за зразком.

№11. Виконай задачу на відповідність.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ (1,2) частини на стор. 16. Відповідь до другої задачі 1 год  36 хв.

ІІ. Урок 4, стор. 17 (частина 7)

№ 3. Пригадаємо додавання дробів з однаковими знаменниками а), г) (чисельники додаємо або віднімаємо, знаменник залишаємо той самий); б), д) зводимо дроби до спільного знаменника:

Щоб звести дроби до найменшого спільного знаменника, по­трібно:

1) знайти найменше спільне кратне знаменників;

2) знайти додаткові множники для кожного дробу, поділивши НСК знаменників на знаменник кожного дробу;

3) чисельник і знаменник кожного дробу помножити на відповідний додатковий множник.

 В прикладах в) і е) зводимо дробові частини до спільного знаменника, додаємо, або віднімаємо цілі частини, додаємо, або віднімаємо дробові частини.

№ 4. Запам’ятовуємо правило знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

№ 5. а) Щоб знайти половину деякого числа, потрібно це число помножити на одну другу, або поділити на 2. Далі продовжуєте самі.

№ 7. Запам’ятайте!!! Риску дробу можна замінити на знак ділення, а ділення замінити на риску дробу.

№ 8. Обчислюємо самостійно.

№ 9. Виконуємо задачу (приклад на стор. 45 № 11). Відповідь 30с.

№ 10. Запам’ятали інформацію.

№ 11. Згадуємо формулу: Відстань дорівнює швидкість помножити на час. Аналогічно: Виконана робота (об’єм роботи) дорівнює швидкість виконання роботи помножити на час виконання. Заповнюємо таблицю


 № 12. Правильне розв’язання задачі


№ 13. Розв’язуємо за зразком. Відповідь 18хв. 45с.

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 21. Відповідь до третьої задачі 175 книжок. (1) яку частину становлять від усіх книжок підручники та художня література, 2) знаходимо, яку частину становлять від усіх книжок посібники (не забуваємо, що щось ціле, тобто усі книжки, беремо за одиницю), 3) знаходимо число за значенням його дробу (стор.17)

ІІІ. Урок 5, стор. 22 (частина 7)

№ 2. Пригадаємо (стор. 17). За зразком виконуємо. Не забуваємо, щоб поділити на дріб  треба помножити на обернений до нього.

№ 3.

За зразком розв’яжи нерівності ( в е) зведи три дроби до спільного знаменника.

Щоб звести дроби до найменшого спільного знаменника, по­трібно:

1) знайти найменше спільне кратне знаменників;

2) знайти додаткові множники для кожного дробу, поділивши НСК знаменників на знаменник кожного дробу;

3) чисельник і знаменник кожного дробу помножити на відповідний додатковий множник.

 

№ 4. Знайди дріб від числа і число за значенням його дробу. (див. стор. 17). Порівняй результати.

№ 6. Див. № 7 стор.18.

№ 8. Запам’ятай порядок дій у виразах.

№ 9. Опрацьовуємо розв’язання задачі, записуємо до зошита.

№ 10. Розв’язати задачу (пояснення стор.18  № 10, стор. 19 № 12, розв’язання задачі № 12 в попередньому уроці).

Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 26. Відповідь до першої задачі 2 год 56 хв. Відповідь до другого завдання а) шість цілих одна дванадцята, б) дві п’ятих.

ІV. Урок 6, стор. 27 (частина 7)

№2 домашнього завдання

№ 2. Заповни таблицю.

№ 3. Згадай основну властивість дробу і виконай приклади. Шукаєш додаткові множники. Новий чисельник ділимо на старий, або новий знаменник ділимо на старий і отримуємо додатковий множник.

№ 6. Розв’язуємо задачі у робочому зошиті а) за правилом знаходження числа за значенням його дробу, правило стор. 17; б) за зразком № 7 стор. 14, № 12 стор. 19.

Пишемо самостійну роботу 20

№ 1. Розв’язуємо задачі за правилом знаходження числа за значенням його дробу, правило стор. 17.

№ 2.  Згадуємо порядок дій у виразах (стор. 8) і дивимося № 2 домашнього завдання (початок уроку).

№ 3. за зразком № 7 стор. 14, № 12 стор. 19.

Самостійну роботу виконуєте у зошиті (після слів самостійна робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте  та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com

В темі листа пишемо: с.р. 07.04. П.І. клас

Завдання виконати до кінця тижня в зручний для вас час.

 

Для закріплення виконаємо завдання ІІІ частини на стор. 29

№ 1. Виносимо спільний множник за дужки (коефіцієнт при у дорівнює 1)

Як розв’язувати я вже пояснювала

№ 2. а) за зразком № 9 стор.  24.

б)  за зразком № 7 стор. 14, № 12 стор. 19.

Консультація з математики відбудеться у четвер 07.04.2022 попередньо о 13.00 (якщо буде технічна можливість) . Посилання з’явиться перед консультацією.

 Консультація з математики 5-В клас. 07.04. 2022 о 13.00

Время: 7 апр. 2022 01:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83159797054?pwd=RXF0bTF6QWNKbytFRWVqOFBBSjhZZz09

Идентификатор конференции: 831 5979 7054

Код доступа: HUsAG9

V. Урок 7, стор. 30 (частина 7)

На наступному тижні в понеділок пишемо контрольну роботу

№ 1. Завдання, де треба визначити, чи є числа взаємно оберненими ( повторюємо стор. 33 4 завдання частина 6.2).

№ 2. Завдання на ділення дробів (дивимося №7 стор. 34 частина 6.2 і запам’ятовуємо: Щоб поділити на дріб, треба помножити на обернений до нього).

№ 3. Розв’язуємо рівняння (див. № 5 стор. 33 частина 6.2, або знаходимо невідомий множник).

№ 4. Згадаємо формули довжини кола та площі круга (стор. 28, 29 частина 6.2).

№ 5. Обчислимо значення виразу (порядок дій на стор. 23 частина 7, і дивимося № 2 ІІІ частина домашнього завдання на стор. 26 частина 7.

№ 6. Розв’язуємо рівняння (схожі на № 6, стор. 39, № 4 г) стор. 48  частина 6.2).

№ 7. Задача на знаходження числа за значенням його дробу (правила стор. 17 частина 7).

№ 8. Задачі на рух назустріч один одному ( № 10 стор. 35 частина 6.2.), і на знаходження дробу від числа (№ 9 стор. 24 частина 7).

Для закріплення виконаємо домашнє завдання до уроку 7 стор.31.

На цей тиждень все.

Математика

6-А клас

Якщо нема можливості передивлятися відео та виконувати тести працюємо за підручником

 

На цьому тижні розглянемо два питання

І. Ділення раціональних чисел

1. Опрацювати §28..

2.  Згадуємо ділення раціональних чисел.

 2. Опрацювати відео  https://www.youtube.com/watch?v=C66yDfkbgVw&t=861s

Приклади з відео записуємо до зошита

3.  Повторити § 28.

Виконати тест з теми «Ділення раціональних чисел» за посиланням

https://forms.gle/2JaWptMPdj5B3cqq5

(проходити не більше одного разу)

або виконати за підручником № 1321, № 1339, № 1352 (2).

Якщо нема можливості виконати тест, виконуємо на закріплення завдання з підручника (або тест, або завдання з підручника)

ІІ. Розв’язування задач на множення та ділення раціональних чисел

1. Повторити § 28, §29, § 30.

2. Опрацювати відео  https://www.youtube.com/watch?v=kjLOXp6z8DI

Приклади з відео записуємо до зошита

3.  Повторити § 28, §29, § 30.  Виконати № 1315 (6-15), №  1318 (7-9).

 Джерела

https://naurok.com.ua/test/dilennya-racionalnih-chisel-1215.html

https://sajt-vchitelja-matematiki.mozello.com/konspekti-urokv-z-matematiki/params/post/2046977/dlennja-raconalnih-chisel

Алгебра

10 клас

На цьому тижні розглянемо тему

Похідні деяких елементарних функцій. Таблиця похідних

1. Опрацювати п. 19  підручника

2. Записати, як отримати формули похідних деяких функцій за допомогою означення похідної. Вивчити таблицю похідних

3. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=22p7H3DRZ3M  Записати приклади із відео до зошита

4. Виконати  № 19.2, № 19.3, № 19.6

 Джерела:

https://formula.kr.ua/tablitsi-pohidnih/pokhidni-elementarnikh-funktsij.html

https://issuu.com/booki102018/docs/10_m_i_2018

Геометрія

10 клас

На цьому тижні розглянемо тему

Дії над векторами та їх властивості: додавання, віднімання векторів, множення вектора на число

1.Опрацювати п. 40, 41

2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o

3. Опрацювати конспект Записати у зошит. Звернути увагу на компланарні вектори.

4. Виконати № 39.2, № 40.1, № 40.9, 40.10.

 Джерела:

https://ppt-online.org/39465

http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=3218&chapterid=854

https://naurok.com.ua/urok-koordinati-vektora-u-prostori-di-nad-vektorami-zadanih-svo-mi-koordinatami-33800.html

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry9/44.html

https://svitppt.com.ua/geometriya/vektori-u-prostori-dii-nad-vektorami.html

https://fizmat.7mile.net/geometriya-9/45-dodavanya-vektoriv.htm

 Алгебра

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Текстові задачі 2 (задачі практичного змісту)

1. Опрацювати презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/1wjqyHKRv49I2T2zyjbmlZCEnPYGxlx55/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

Розв’язати задачі з презентації. Якщо не виходить – розібратися з розв’язками.

2. Якщо не можете відкрити презентацію, виходимо на сайт

https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-vidnoshennya_ta_proporciyi/

І розв’язуємо задачі з теми.

Геометрія

11 клас

 

На цьому тижні розглянемо тему

Трикутники 2 (розв’язування задач)

1. Опрацювати презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1R132k6R_xT5u9b98yMNhV4v8DZY0nHMj/edit?usp=sharing&ouid=110750219299808159148&rtpof=true&sd=true

2. Якщо презентація не відкривається

Переходимо за посиланням

https://zno.osvita.ua/mathematics/tag-trikutniki/

І виконуємо задачі

Немає коментарів:

Дописати коментар