Завдання на період з
08.04.2019 по 12.04.2019
7 клас алгебра
Тема «Розв’язування
задач за допомогою систем лінійних рівнянь»
1.
Опрацювати п.29
2.
Розв’язати задачі:
1) За 7 кг
апельсинів і 4 кг
лимонів заплатили 260 грн. Скільки коштує 1 кг апельсинів і скільки 1 кг лимонів, якщо 5 кг апельсинів дорожчі за 2 кг лимонів на 40 грн.? (див.
приклад 1, п. 29)
2) Два туристи
вирушили одночасно з двох міст, відстань між якими 38 км, і зустрілися через 4 год.
З якою швидкістю рухався кожний турист, якщо відомо, що перший до зустрічі
подолав на 2 км
більше за другого? (див. приклад 2, п. 29)
3) На елеватор завезли 350 т
пшениці двох сортів. Перший сорт містить
2% відходів, другий – 3 %.
Після очищення залишилося 341 т
чистої пшениці. Скільки пшениці кожного
сорту завезли на елеватор? (див.
приклад 3, п. 29)
7 клас геометрія
Тема «Коло,описане
навколо трикутника і коло, вписане в трикутник»
1.
Опрацювати § 19, повторити § 17, § 18.
2.
Опрацювати теоретичний матеріал
Коло, описане навколо трикутника
Коло називається
описаним навколо трикутника, якщо всі вершини
трикутника розміщені на колі.
Центр кола
рівновіддалений від усіх вершин, тобто повинен розташовуватися в точці перетину
серединних перпендикулярів до сторін трикутника.
Навколо
будь-якого трикутника можна описати коло, оскільки серединні
перпендикуляри до сторін перетинаються в одній точці.
Для гострокутного
трикутника центр кола знаходиться в трикутнику.
Інша ситуація з прямокутним і тупокутним трикутниками.
Коло, вписане в трикутник
Коло називається
вписаним у трикутник, якщо всі сторони
трикутника дотикаються до кола.
Центр
кола рівновіддалений від усіх сторін, тобто повинен розміщуватися в точці
перетину бісектрис трикутника.
У будь-який
трикутник можна вписати коло, оскільки бісектриси трикутника перетинаються
в одній точці.
Так як бісектриси
кутів трикутника завжди перетинаються всередині трикутника, для всіх
трикутників центр вписаного кола розміщується в трикутниках.
У
рівностороннього трикутника збігаються бісектриси, медіани та висоти,
тобто ці відрізки є також серединними перпендикулярами. Це означає, що центри
описаного і вписаного кола збігаються.
2.
Розв’язати задачі:
2) Навколо рівнобедреного трикутника ABC (AB = BC) описано коло з
центром O.
а) Доведіть, що
∠АОВ=∠СОВ.

б) Знайдіть кут AOC, якщо ∠АВС=40о.
3) Точка
дотику вписаного кола ділить бічну сторону рівнобедреного трикутника на
відрізки 3 см
і 5 см,
починаючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.
Завдання на період з
08.04.2019 по 12.04.2019
8 клас алгебра
Тема «Квадратний
тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники»
1. Опрацювати п. 21. Виписати та вивчити означення
та теореми.
Отже:
Квадратний тричлен, його корені.
Розкладання
квадратного тричлена на лінійні множники
Квадратним тричленом називається многочлен вигляду ax2
+ bx + c, де x — змінна, a, b і c — деякі
числа-коефіцієнти, при цьому a ≠ 0. Коренями квадратного тричлена
називаються числа, при яких тричлен дорівнює нулю.
Отже, щоб знайти корені квадратного тричлена,
треба скласти відповідне йому квадратне рівняння (у лівій частині даний
тричлен, у правій — нуль) і розв’язати його. Корені квадратного рівняння будуть
коренями відповідного квадратного тричлена.
Якщо числа x1 і x2
є коренями деякого квадратного тричлена, то його можна розкласти на три
множники, один із яких є першим коефіцієнтом тричлена при x2,
а два інші є різницею змінної x і кожного з коренів тричлена: ax2
+ bx + c = a(x - x1)(x - x2).
Якщо квадратний тричлен має один корінь, то його
можна розкласти на множники, один із яких є першим коефіцієнтом, а другий є
квадратом різниці змінної x і кореня тричлена: ax2 + bx + c
= a(x - x1)2.
Якщо тричлен коренів не має, то його не можна
розкласти на лінійні множники.
2. Виконати завдання
Розкласти на множники
квадратний тричлен (див. приклад 1 п. 21)
1. x2 - 10 x + 21
2. x2 - x - 90
3. -x2 - 8 x + 20
4. 4x2 + 44 x +
120
5. -3x2 + 24 x - 63
6. 2х2+х-3
7. х2-26х+120
8. 10х2-11х+3
9. х2-24х-56
10. 4х2-3х+1
11. 9х2-12х+4
12. х2-18х+77
8 клас геометрія
Тема «Поняття площі.
Площа прямокутника. Площа паралелограма»
1. Повторити теоретичний матеріал з теми «Многокутники» (повторити § 20)
Многокутник
Многокутник називається опуклим , якщо він лежить
в одній півплощині відносно будь-якої прямої, що містить його сторону.
Теорема: Сума кутів опуклого n -кутника дорівнює
180 ° ( n -2) .
Зовнішнім кутом опуклого многокутника при даній
вершині називається кут, суміжний із внутрішнім кутом многокутника при цій
вершині.
Теорема: Сума зовнішніх кутів опуклого
многокутника, узятих по одному при кожній вершині, дорівнює 360 ° .
Правильні многокутники
Опуклий многокутник називається правильним , якщо
в нього всі сторони рівні й усі кути рівні.
Многокутник називається вписаним у коло , якщо всі
його вершини лежать на деякому колі.
Многокутник називається описаним навколо кола ,
якщо всі його сторони дотикаються до деякого кола.
Теорема 3: Правильний опуклий многокутник є
вписаним у коло й описаним навколо кола. Вписане й описане кола правильного
многокутника мають один і той самий центр, який називається центром
многокутника .
Кут, під яким видно сторону правильного
многокутника із цього центра, називається центральним кутом многокутника .
2. Розв’язати задачі
1) Знайдіть суму кутів опуклого дев’ятикутника.
2) Визначте кількість сторін опуклого многокутника, сума кутів якого
дорівнює 2520о.
3. Опрацювати §21. Записати конспект
Поняття площі
Площа
фігури — додатна величина, числове значення якої має такі властивості:
2. Площа фігури дорівнює сумі площ її частин.
3. Площа квадрата зі стороною, рівній одиниці
виміру, дорівнює одиниці.
Площа прямокутника дорівнює добутку довжин двох його
суміжних сторін.S=ab , де a і b — суміжні сторони прямокутника. (малюнок)
4. Розв’язати задачі
1) Довжина сараю 80 дм, ширина 60 дм. Дрова
займають ¾ усієї площі, на решті площі лежить цегла. Скільки квадратних метрів
площі зайнято під цеглу?
2) Периметр прямокутника
дорівнює 52 см,
а його сторони відносяться як 4:9. Знайдіть: а) площу прямокутника; б) сторону
квадрата, площа якого дорівнює площі прямокутника.
3) Підлогу, що має форму прямокутника, розміром
3,5 метри на 4 метри необхідно покрити плиткою. Скільки плиток для цього
знадобиться, якщо плитка має форму квадрата зі стороною 40 см.
Завдання на період з
08.04.2019 по 12.04.2019
9 клас. Алгебра
Тема «Початкові відомості про статистику.
Статистичні дані. Способи подання даних. Частота . Середнє значення.
Характеристики варіаційних рядів. Середні значення. Мода, медіана вибірки»
1. Опрацювати п. 24.
2. Переглянути відео «Початкові відомості про статистику» https://www.youtube.com/watch?v=agTeiKu6VrQ
3. Записати і вивчити означення
1.Об’єм вибірки – кількість досліджуваних об’єктів.
2. Ранжирування – розміщення даних в порядку зростання.
3. Варіанта – у ранжируваному ряді значення кожної групи.
4. Частота – число, яке показує скільки разів повторюється
значення варіанти.
6. Мода вибірки – те її значення, яке трапляється найчастіше.
7. Медіана вибірки – це число яке «поділяє» навпіл упорядковану
сукупність усіх значень вибірки. Якщо кількість чисел у ряді непарна, то
медіана – це число записане посередині(аналогія з медіаною в геометрії). Якщо
кількість чисел у ряді парна, то медіана – це середнє арифметичне всіх чисел
ряду.
9.
Середнє значення, моду і медіану називають мірами
центральної тенденції отриманої сукупності даних.
4. Записати приклад з відео.
5. Розв’язати задачу:
Економіст, аналізуючи тарифні розряди працівників одного з цехів заводу,
вибрав документи 20 робітників і виписав з них послідовність чисел що вказують
на тарифні розряди (кваліфікацію робітників): 4, 4, 3, 2, 5, 2, 3, 5, 4, 3, 3,
2, 5, 4, 5, 4, 6, 3, 4, 5.
1) знайти об’єм вибірки, 2) розмах вибірки, 3) ранжирувати ряд вибірки, 4)
скласти частотну таблицю, 5) знайти відносну частоту, 6) побудувати гістограму,
7) побудувати полігон частот, 8) знайти центральні тенденції вибірки: середнє
значення, моду, медіану.
9 клас. Геометрія
Тема «Паралельне перенесення»
1. Опрацювати § 22.
2. Записати конспект
Паралельне перенесення — перетворення, при
якому точки зміщуються в тому самому напрямі на ту саму відстань .
Іншими словами, паралельним
перенесенням фігури F
в
напрямі променя ОА на відстань а називається перетворення F на фігуру F1, унаслідок якого кожна
точка X фігури F переходить у точку X1 фігури F1 у напрямі променя ОА на відстань а.
Паралельне перенесення визначає вектор, за яким
відбувається перенесення.
Введемо на площині декартові координати
х і у. Перетворення фігури F, при якому довільна точка (х; у) переходить у точку (x + a; y + b), де а, b — ті самі числа для всіх
точок (х; у), називається
паралельним перенесенням
Паралельне перенесення задається
формулами
Ці формули виражають координати х1, у1 точки фігури F1, у яку переходить точка (х; у) фігури F при паралельному перенесенні.
Ці формули виражають координати х1, у1 точки фігури F1, у яку переходить точка (х; у) фігури F при паралельному перенесенні.
Властивості паралельного
перенесення
1)
Паралельне перенесення є рухом.
2)
При паралельному перенесенні точки переміщуються
вздовж паралельних прямих (або однієї прямої) на ту саму відстань.
3)
Пряма переходить у паралельну пряму (або в себе);
промінь переходить у співнапрямлений
промінь.
4)
Які б не були точки А і А1 існує
єдине паралельне перенесення, при якому точка А переходить у точку А.
5)
Якщо точка А1(х1;
ух) є образом точки А(х; у) при
паралельному перенесенні, то
де а, b — деякі числа.
де а, b — деякі числа.
3.
Розв'язати задачі
1.
Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 3, y1 = y
– 3. У яку точку при цьому
паралельному перенесенні переходить точка А(2; 3)?
2.
Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 1, у1 = - у + 2. Точка А при цьому переходить у точку В(2; 3). Знайдіть координати точки А.
3.
Точка А(1; 2) при паралельному
перенесенні переходить у точку В(3;2). Запишіть формули цього паралельного перенесення.
4.
Побудуйте паралелограм ABCD. Виконайте його паралельне перенесення:
а) у напрямі АВ на відстань АС;
Завдання на період з
08.04.2019 по 12.04.2019
10 клас алгебра
Тема «Похідна
складеної функції»
1.
Опрацювати конспект
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zb_6YZIzJzU
(кажемо правильно:
степінь – він, чоловічий рід;
скорочуємо дріб, а не окремі числа;
не розглядаємо приклад 5 – ще не вчили)
3. Записати розв’язання прикладів до зошита
10 клас геометрія
Тема «Перетворення у просторі та їх властивості»
Рухом називається перетворення, при якому зберігаються
відстані між точками
Немає коментарів:
Дописати коментар