Тестові завдання виконуєте online.
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
Координати вектора в просторі
Якщо початком вектора є точка А(хA; уА; zA), а кінцем — точка В(хB; уB; zB), то
(xB - xA; yB - yA; zB - zA)(рис. 1).
Якщо є вектор
(а1; а2; а3), то |
| =
+
, де |
| — модуль вектора, a1, а2, а3 — його координати.
Одиничним називається вектор
, у якого |
| = 1.
Нульовим називається вектор
(або 0), у якого початок і кінець збігаються. Нульовий вектор не має визначеного напрямку, а його модуль дорівнює нулю.
Задача 1. Знайдіть координати і довжини векторів
i
, якщо А(2; -3; -1), В(-4; -8; 5),
С (3; 1; -2).
Розв’язання
(- 4 - 2; -8 - (- 3); 5 - (- 1)) =
(-6; -5; 6);
(3-2; 1- (- 3); - 2 - (- 1)) =
(1; 4; - 1).
|
|=
=
;
=
=
= 3
.
Відповідь:
= (-6;-5;6),
= (1;4;-1),
=
;
= 3
.
(а1;а2;а3) =
(b1;b2;b3), то 
Якщo
то
(a1; а2; а3) =
(b1;b2;b3).
(a1; a2; а3),
(b1;b2;b3) i
= -
, то 
Якщо маємо
(а1;а2;а3),
(b1;b2;b3) і
то
= -
Якщо є вектори
(а1; a2; а3),
(b1, b2; b3) і вони колінеарні, то
=
= 
Якщо є вектори
(а1; а2; а3),
(b1; b2; b3) і
=
=
, то
і
— колінеарні вектори.
Задача 2. Знайдіть значення m і n, при яких вектори
(3; m; 5) і
(- 6; - 2; n) колінеарні.
Розв’язання
У колінеарних векторів координати пропорційні, звідси
=
=
.
Маємо два рівняння:
1)
=
, тоді m =
= 1;
2)
=
, тоді n =
= -10.
Відповідь: m = 1, n = -10.
2) Від точки А відкладено вектор АВ що дорівнює вектору а. Знайдіть координати точки А, Якщо В(-1;5;3), а вектор а має координати (1;-3;4)
3) Знайдіть значення m і n, при яких вектори а з координатами (3; m; 5) і в з координатами
(- 6; - 2; n) колінеарні.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=2ahUKEwjy2cieo5noAhVxw4sKHcOXD60QFjAGegQIBhAB&url=http%3A%2F%2Fwww.osvitaua.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2F20151135-1.docx&usg=AOvVaw1xUZIpYXQhZZG2hVOyMX_V
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
правилом трикутника;
правилом паралелограма.
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
Завдання на період карантину (12.03.2020 - 03.04.2020)
10 клас
Геометрія
Четвер 12 березня
Тема «Вектори у просторі»
1. Опрацювати § 39 підручника.
2. Переглянути відео http://www.10minclass.com/video/899
3. Написати конспект
Вектор - напрямлений відрізок.Координати вектора в просторі
Якщо початком вектора є точка А(хA; уА; zA), а кінцем — точка В(хB; уB; zB), то


Рис. 1
Довжина вектора в просторіЯкщо є вектор





Одиничним називається вектор


Нульовим називається вектор

Задача 1. Знайдіть координати і довжини векторів


С (3; 1; -2).
Розв’язання




|







Відповідь:






Рівність векторів у просторі
Якщо 


Якщo



Протилежні вектори в просторі
Якщо маємо 




Якщо маємо





Колінеарні вектори
Два вектори називаються колінеа́рними, якщо вони лежать на паралельних
прямих або на одній прямій. Колінеарні вектори можуть бути співнаправленими чи
протилежно направленимиЯкщо є вектори





Якщо є вектори







Задача 2. Знайдіть значення m і n, при яких вектори


Розв’язання
У колінеарних векторів координати пропорційні, звідси



Маємо два рівняння:
1)



2)



Відповідь: m = 1, n = -10.
4. Виконати
тест (якщо виконали, зробіть ще раз, щоб приєднатися до класу)
1. Тести
будеио виконувати в додатку classroom.google.com.. Для цього потрібно, щоб у вас була пошта gmail.com. Якщо пошти немає
– треба її створити.
2. Як приєднатися до курсу в якості учня
Щоб використовувати Клас, увійдіть в сервіс з комп'ютера або мобільного пристрою. Після цього ви зможете приєднуватися до курсів, отримувати завдання і спілкуватися з іншими учнями. Якщо ви приєднаєтеся до курсу на одному пристрої, вхід буде виконаний на всіх ваших пристроях.
3. Як приєднатися до курсу
Вкажіть спеціальний код, якщо викладач повідомив код в класі або відправив його по електронній пошті.
натисніть Приєднатися.
4. Забули або втратили код курсу? Код не працює?
Якщо ви видалили, втратили або забули код, попросіть викладача відправити його повторно або створити новий. У разі якщо код недійсний, також зверніться за допомогою до викладача.
Примітка. Код використовується тільки один раз, щоб приєднатися до курсу: згодом він не буде потрібно.
Щоб використовувати Клас, увійдіть в сервіс з комп'ютера або мобільного пристрою. Після цього ви зможете приєднуватися до курсів, отримувати завдання і спілкуватися з іншими учнями. Якщо ви приєднаєтеся до курсу на одному пристрої, вхід буде виконаний на всіх ваших пристроях.
3. Як приєднатися до курсу
Вкажіть спеціальний код, якщо викладач повідомив код в класі або відправив його по електронній пошті.
натисніть Приєднатися.
4. Забули або втратили код курсу? Код не працює?
Якщо ви видалили, втратили або забули код, попросіть викладача відправити його повторно або створити новий. У разі якщо код недійсний, також зверніться за допомогою до викладача.
Примітка. Код використовується тільки один раз, щоб приєднатися до курсу: згодом він не буде потрібно.
5. Як приєднатися до класу за допомогою кода
дивіться в відео https://www.youtube.com/watch?v=zloMK75i9Ak
Ваш код класу o4ponv6
Або виконати тест за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0VLs-rdPGp0-6LB48we0kNn8PDQVR9DkrxRJkxt9soMTUFw/viewform
5. Розв’язати задачі і надіслати на електронну пошту
1) При якому значенні m вектори АВ іСD рівні, якщо А(m;-4;3), В(3;-5;6), С(5;m;2) і D(7;0;5).2) Від точки А відкладено вектор АВ що дорівнює вектору а. Знайдіть координати точки А, Якщо В(-1;5;3), а вектор а має координати (1;-3;4)
3) Знайдіть значення m і n, при яких вектори а з координатами (3; m; 5) і в з координатами
(- 6; - 2; n) колінеарні.
Джерела
10 клас
Алгебра
Понеділок 16
березня
Тема «Границя
функції в точці. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст»
1. Опрацювати п. 18, у п. 19 (тільки стор. 108, 109) підручника
2. Дивимося про похідну https://www.youtube.com/watch?v=68vvMxkdvTY
Про геометричний зміст похідної http://www.10minclass.com/video/331
Про фізичний зміст похідної http://www.10minclass.com/video/335
3. Пишемо конспект
2. Розв’язати задачі
№ 18.1 (1), 18.3 (1), 18.5, 18.7
Домашнє завдання виконуєте на
окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Джерела
https://subject.com.ua/mathematics/zno/311.html
10 клас
Геометрія
Вівторок 17 березня
Тема «Дії над векторами та їх
властивості»
1. Опрацювати п. 40, 41
2. Повторити п. 39
3. Виконати тест за посиланням https://forms.gle/5F8y2uZyDAhFGS1S64. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o
5. Написати конспект
Дії з векторами у просторі
Додавання векторів
Геометрично суму двох векторів можна знайти за:
-
Властивості множення
Домашнє завдання: опрацювати п. 40, 41, виконати
Домашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Джерела;http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=3218&chapterid=854
https://naurok.com.ua/urok-koordinati-vektora-u-prostori-di-nad-vektorami-zadanih-svo-mi-koordinatami-33800.html
https://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry9/44.html
https://svitppt.com.ua/geometriya/vektori-u-prostori-dii-nad-vektorami.html
10 клас
Алгебра
Середа 18 березня
Тема «Похідні деяких елементарних функцій. Таблиця похідних»
1. Опрацювати п. 19 підручника
2. Вивчити таблицю похідних
Виведемо деякі формули, користуючись означенням похідної
3. Домашнє завданняДомашнє завдання виконуєте на окремому аркуші паперу, фотографуєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Аркуш вгорі підписуємо (прізвище, ім'я, клас)
Джерела:
10 клас
Геометрія
Четвер 19 березня
Тема «Скалярний добуток векторів»
1. Опрацювати п. 42
2. Повторити п. 39 – 41
3. Вивчити основні правила та теореми та записати їх у зошит
Кут між векторами
Означення скалярного добутку векторів
Скалярний добуток векторів заданих координатами
Кут між векторами
Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання:
Ваш код класу o4ponv6 тема "Дії над векторами"
Джерела:
https://vseosvita.ua/library/skalarnij-dobutok-vektoriv-u-prostori-430.html
Немає коментарів:
Дописати коментар