Завдання на період дистанційного навчання
( 09.05.2022 – 13.05.2022)
До уваги учнів 5-А класу! Он-лайн уроки з математики будуть проведені у понеділок 09.05.2022 (5 урок о 12.00) та у вівторок 10.05.2022 (3 урок о 10.00) (якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття). Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.
Математика
5-А клас
На цьому тижні розглянемо чотири питання
І. Понеділок 09.05.2022
Відсотки. Десяткові дроби і відсотки
1. Опрацювати § 32.
У понеділок 09.05.2022 за розкладом о 12.00 переходимо за посиланням на урок (якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття).
Посилання з’явиться перед уроком
2. Опрацювати теоретичний матеріал
Записати приклади до зошита.
3. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0.
4. Виконати тест з теми «Десяткові дроби і відсотки» за посиланням
https://forms.gle/67stw8ABw3uMXhFLA
Тест виконати до 11.05.2022 включно
ІІ. Вівторок 10.05.2022
Знаходження відсотків від числа
1. Опрацювати § 33 п. 1.
У вівторок 10.05.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок (якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття).
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-А математика 10.05.2022 о 10.00
Время: 10 мая 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84511602894?pwd=SllzRDVDU2Erc3FucVJwc1dYTUxYdz09
Идентификатор конференции: 845 1160 2894
Код доступа: X7Sbkk
2. Опрацювати теоретичний матеріал
Записати приклади до зошита.
Запам’ятайте!
Ціле позначають як 100 відсотків.
Щоб знайти певну кількість відсотків від числа, потрібно поділити його на сто і помножити на кількість відсотків.
Знайти певну кількість відсотків від числа можна й іншим способом: задане число помножити на десятковий дріб, що відповідає кількості відсотків.
2) Виконати тест з теми «Знаходження відсотків від числа» за посиланням
https://forms.gle/KViMtcmXcifsSv66A
Тест виконати до 12.05.2022 включно
ІІІ. Середа 11.05.2022
Розв’язування задач
1. Повторити § 33 п. 1.
Запам’ятайте!
Ціле позначають як 100 відсотків.
Щоб знайти певну кількість відсотків від числа, потрібно поділити його на сто і помножити на кількість відсотків.
Знайти певну кількість відсотків від числа можна й іншим способом: задане число помножити на десятковий дріб, що відповідає кількості відсотків.2. Опрацювати задачі. Записати їх до зошита як класну роботу.
3. Повторити § 33 п. 1. Виконати
Завдання виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
Завдання виконати до 13.05.2022 включно
VІ. П’ятниця 13.05.2022
Знаходження числа за його відсотком
1. Опрацювати § 33 п. 2.
2. Опрацювати теоретичний матеріал. Приклади розв’язування задач записати до зошита
3. Опрацювати § 33 п. 2.
Виконати тест з теми «Знаходження числа за його відсотком» за посиланням
https://forms.gle/1i36FhtCPV9BpYhy5
Тест виконати до 15.05.2022 включно
Джерела;
https://matematikatests.in.ua/vidsotky-znahodzhennya-vidsotkiv-vid-danogo-chysla-test-42-5-klas/
https://matematikatests.in.ua/znahodzhennya-chysla-za-jogo-vidsotkom-test-43-5-klas/
https://naurok.com.ua/test/vidsotki-5721.html
https://www.iznotest.info/vidsotki-zadachi-na-vidsotki/
https://vseosvita.ua/library/test-z-temi-vidsotki-223450.html
https://vseosvita.ua/library/kontrolnij-test-na-temu-vidsotki-dla-5-klasu-132829.html
https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=38
http://shkolyar.in.ua/vidsotky
До уваги учнів 5-В класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у понеділок 09.05 (2 урок о 09.05), у вівторок 10.05(2 урок о 09.05), у середу 11.05 (5 урок о 12.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. У середу ПИШЕМО САМОСТІЙНУ РОБОТУ і надсилаємо на пошту до четверга 12.05 включно. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані на вайбер.
Математика
5-В клас
На цьому тижні розглянемо уроки
І. Понеділок 09.05.2022
Урок 8, стор. 36 (частина 8)
У понеділок 09.05.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 09.05.2022 о 09.05
Время: 9 мая 2022 09:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87592646906?pwd=NkVXWnRoTi9hcFBxVExHVEtxcmJZUT09
Идентификатор конференции: 875 9264 6906
Код доступа: yAhFf6
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 39.
ІІ. Вівторок 10.05.2022
Урок 9, стор. 40 (частина 8)
У вівторок 10.05.2022 за розкладом о 09.05 переходимо за посиланням на урок, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 10.05.2022 о 09.05
Время: 10 мая 2022 09:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87633757870?pwd=RzUrOGJJN3pTakoweWhoQ09RVDhxUT09
Идентификатор конференции: 876 3375 7870
Код доступа: MTSRS2
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 44.
ІІІ. Середа 11.05.2022
Урок 10, стор. 45 (частина 8)
№ 4, №5. Заповнюємо таблицю за зразком.
№ 6. Згадаємо закономірності.
№ 9. Вивчимо інформацію і виконаємо за зразком.
№ 10. При діленні користуйся картою знань 16, прикладом стор. 37.
№ 11. Згадаємо одиниці вимірювання і виконаємо ділення (інтелект-карта ІX).
№ 12. Пригадаємо, що таке пряма і обернена задачі (стор. 6), розв’яжемо задачу.
№ 13.Працюємо з діаграмами (урок 6 стор. 25).
Пограємо в перегони з роботами.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ і ІІІ частини на стор. 55 (сторінку написано правильно, це до уроку 12).
Роботу виконуєте у зошиті (пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: д.р. 11.05. П.І. клас
Завдання виконати до п’ятниці 13.05 включно у зручний для вас час.
ІV. Середа 11.05.2022 (2 урок)
Урок 11, стор. 50 (частина 8)
У середу 11.05.2022 за розкладом о 12.00 переходимо за посиланням на урок, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-В математика 11.05.2022 о 12.00
Время: 11 мая 2022 12:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86888399339?pwd=WmsvakI0dzYyaTFYbDZSaUxoMFBtZz09
Идентификатор конференции: 868 8839 9339
Код доступа: 0BscCH
1. Виконуємо самостійну роботу 24
1. Ділення десяткових дробів на натуральне число. Множення (№ 6 стор. 37).
2. Розв’язування рівнянь. Згадайте компоненти арифметичних дій, як їх знайти.
3. Розв’язання задачі методом зрівнювання (№ 11 стор. 42).
Самостійна робота з’явиться у середу після уроку.
Самостійну роботу виконуєте у зошиті (після слів самостійна робота пишете прізвище, ім'я, клас), фотографуєте або скануєте та надсилаєте на пошту за адресою mtamara.school11@gmail.com
В темі листа пишемо: с.р. 11.05. П.І. клас
Завдання виконати до четверга 12.05 включно у зручний для вас час.
V. Четвер 12.05.2022
Урок 13, стор. 56 (частина 8)
№ 3, № 4. Вивчимо інформацію про ціну поділки.
№ 5, № 6. Читаємо стовпчасті діаграми.
№ 7, № 9. Вчимося за алгоритмом будувати діаграми.
Для закріплення виконаємо завдання ІІ частини на стор. 60.
VІ. П’ятниця 13.05.2022
Урок 14, стор.61 (частина 8)
№ 3. Згадаємо одиниці вимірювання маси та способи її вимірювання.
№ 4. Уважно опрацьовуємо розв’язування задачі на зважування.
№ 5. За прикладом № 4 розв’язуємо задачі.
№ 7, №8. Подумай, як можна виміряти масу. Замінюй одні фрукти іншими, якщо їх маси рівні.
Пограй в перегони з роботами.
Для закріплення виконаємо завдання на стор. 65.
До уваги учнів 6-А класу! Он-лайн уроки з математики відбудуться у понеділок 09.05 (6 урок о 12.55) та у середу 11.05 (3 урок о 10.00), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та надіслані на вайбер.
Математика
6-А клас
На цьому тижні розглянемо чотири питання
І. Понеділок 09.05.2022
Координатна площина
1. Опрацювати §34.
У понеділок 09.05.2022 за розкладом о 12.55 переходимо за посиланням на урок, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Посилання з’явиться перед уроком
2. Повторити § 34.
Виконати тест з теми «Координати точки. Координатна площина» за посиланням
https://forms.gle/qqcqNrGHy5uRXcUY7
Тест виконати до 11.05 у зручний для вас час.
ІІ. Вівторок 10.05.2022
Розв’язування задач
1. Опрацювати §34.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=Lygxae4Gqk8. Задачі з відео записати до зошита.
3. Повторити § 34. Виконати тест з теми «Відповідність між точками координатної площини та їх координатами» за посиланням
https://forms.gle/GSXBC7k7SjBoZymz6
Тест виконати до 12.05.2022 у зручний для вас час.
ІІІ. Середа 11.05.2022
Графіки залежностей між величинами
1. Опрацювати §35.
У середу 11.05.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 6-А математика 11.05.2022 о 10.00
Время: 11 мая 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83901028323?pwd=Q1h0QWN1WVJQNTk1OHg4dFJDVjFKdz09
Идентификатор конференции: 839 0102 8323
Код доступа: PzYB5U
2. Повторити § 34, 35. Виконати № 1566, № 1569.
ІV. Четвер 12.05.2022
Розв’язування задач
1. Повторити §34, 35.
2. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=zQGrG7DRTnY
Навчитися «читати» графіки та будувати графіки за даними на координатній площині.
3. Повторити § 33 - 34.
Виконати тест «Приклади графіків залежностей між величинами» за посиланням
https://forms.gle/b2nWJ4PKutUfrJJq6
Тест виконати до 14.05.2022 у зручний для вас час.
Джерела
https://www.schoollife.org.ua/703-2016/
https://matematica-distant.blogspot.com/2020/04/6_25.html
Змінено!!! До уваги учнів 10 класу! Он-лайн уроки з алгебри відбудуться у вівторок 10.05.2022 (5 урок о 12.00) і у середу 11.05.2022 ( 2 урок об 09.05 замість географії). Он-лайн урок з геометрії відбудеться у вівторок 10.05.2022(4 урок об 11.05 замість біології), якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.
Алгебра
10 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Вівторок 10.05.2022
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їх графіків. Ознака сталості функції. Знаходження проміжків монотонності функції
1. Повторити п. 18 - 21. Опрацювати п. 22.
2. Повторити правила знаходження похідних та таблицю похідних.
У вівторок 10.05.2022 за розкладом о 12.00 переходимо за посиланням на урок алгебри, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 10 геометрія 10.05.2022 о 12.00
Время: 10 мая 2022 12:00 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88233437360?pwd=ajVyazdEYnZoRU40bTlrKzZpVER0dz09
Идентификатор конференции: 882 3343 7360
Код доступа: jRw8hZ
3. Розглянути теоретичний матеріал.
Записати до зошита ознаки сталості, зростання і спадання функції
3. Опрацювати практичний матеріал. Записати у зошит задачу.
4. Домашнє завдання
1) Повторити п. 18 - 21. Опрацювати п. 22.
2) Повторити правила знаходження похідних та таблицю похідних
3) Виконати тест з теми " Дослідження функції на монотонність"
за посиланням https://forms.gle/e9FxcPQuPYdxn9st7
Тест виконати до 12.05.2022 включно
ІІ. Середа 11.05.2022
Критичні точки функції. Екстремуми функції
1. Повторити п. 22. Опрацювати п. 23.
У середу 11.05.2022 за розкладом замість географії о 09.05 переходимо за посиланням на урок алгебри, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 10 клас алгебра 11.05.2022 о 09.05
Время: 11 мая 2022 09:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87868985493?pwd=YmI2Zkl2U3JDVS9saldzbC96aHlMdz09
Идентификатор конференции: 878 6898 5493
Код доступа: 1NkREJ
2. Повторити алгоритм знаходження проміжків монотонності функції.
3. Розглянути теоретичний матеріал.
4. Опрацювати практичний матеріал. Записати у зошит задачі.
4. Виконати тест з теми " Зростання та спадання функції. Екстремуми функції"
за посиланням https://forms.gle/3ZikzpCzTWKexryQA
Тест виконати до 14.05.2022 включно
Джерела:
https://fizmat.7mile.net/algebra-10/13-pohidna-funktsiyi-monotonnist.htm
http://um.co.ua/2/2-13/2-132235.html
https://studfile.net/preview/7268174/page:13/
https://subject.com.ua/lesson/mathematics/10klas_2/43.html
https://studfile.net/preview/7268174/page:13/
https://subject.com.ua/mathematics/zno/313.html
https://naurok.com.ua/test/zrostannya-spadannya-ekstremumi-funkci-326580.html
https://vseosvita.ua/test/zrostannia-ta-spadannia-funktsiiekstremumy-funktsii-20678.html
https://naurok.com.ua/test/zrostannya-i-spadannya-funkci-ekstremumi-funkci-365281.html
https://vseosvita.ua/test/doslidzhennia-funktsii-na-monotonnist-ta-ekstremumy-88129.html
https://vseosvita.ua/test/zrostannia-ta-spadannia-funktsiiekstremumy-funktsii-20678.html
https://naurok.com.ua/test/zrostannya-spadannya-ekstremumi-funkci-326580.html
https://vseosvita.ua/test/zrostannia-ta-spadannia-funktsiiekstremumy-funktsii-20678.html
https://naurok.com.ua/test/zrostannya-i-spadannya-funkci-ekstremumi-funkci-365281.html
https://vseosvita.ua/test/zrostannia-ta-spadannia-funktsiiekstremumy-funktsii-20678.html
Геометрія
10 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І.Вівторок 10.05.2022
Перпендикулярність у просторі. Повторення
У вівторок 10.05.2022 за розкладом замість біології об 11.05 переходимо за посиланням на урок геометрії
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 10 геометрія 10.05.2022 об 11.05
Время: 10 мая 2022 11:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84601007448?pwd=TVlUY1dFQ3ZuVnliK2FISlNjU1ZWZz09
Идентификатор конференции: 846 0100 7448
Код доступа: 1SMGcd
1.Повторити п. 33 – 35.
2. Опрацювати теоретичний матеріал з теми «Перпендикулярність у просторі»
3. Виконати тест за темою "Перпендикулярність у просторі"
за посиланням https://forms.gle/mj11WdTfjPZ4kv1R9
Тест виконати до 14.05.2022 включно
ІІ. П’ятниця 13.05.2022
Перпендикулярність та паралельність прямих і площин у просторі
1. Повторити теоретичний матеріал «Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі» за матеріалами попередніх уроків
2. Записати в зошит і вивчити основні твердження
Джерела:
http://master-test.net/uk/quiz/testing/id/43785#quiz_item_5
http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=3207
http://zno.academia.in.ua/course/view.php?id=6#section-22
https://waytomathematics.blogspot.com/2019/02/prjami-ta-ploshiny-u-prostori.html
До уваги учнів 11 класу! Он-лайн уроки з алгебри відбудуться у понеділок 09.05 (3 урок о 10.00) і у середу 11.05 (4 урок об 11.05 замість геометрії, а геометрія буде в п’ятницю оф-лайн). Он-лайн урок з геометрії відбудеться у понеділок 09.05 (4 урок об 11.05) , якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття. Всі уроки будуть викладені на блозі та у вайбері.
Алгебра
11 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Понеділок 09.05.2022
Використання похідної до дослідження функцій
1.Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Записати алгоритм дослідження функції для побудови графіка.
З теоретичного матеріалу записуємо те, що забули.
Записати алгоритм (кроки) дослідження функції
У понеділок 09.05.2022 за розкладом о 10.00 переходимо за посиланням на урок алгебри, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=tlD56edVfi4
Опрацювати приклади розв’язування п’яти задач. Записати їх у зошит для класних і домашніх робіт.
4. Опрацювати приклади розв’язування задач. Записати їх також у зошит для класних і домашніх робіт
3. Виконати тест з теми «Використання похідної до дослідження функцій»
за посиланням https://forms.gle/mToddWemhcqPk4MH7
Тест виконати до 11.05.2022 включно
ІІ. Вівторок 10.05.2022
Нерівності з однією змінною. Лінійні та квадратні нерівності
1.Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Опрацювати приклади розв’язування задач. Записати їх у зошит для класних і домашніх робіт
1. Лінійні нерівності з однією змінною
Нерівності виду ах > b, ах < b, ах ≥ b, ах ≤ b, де а, b — деякі числа ах—змінна, називають лінійними нерівностями з однією змінною.
Для успішного розв’язання нерівностей треба пам’ятати, що:
· У будь-якій частині нерівності можна звести подібні доданки або розкрити дужки.
· Будь-який член нерівності можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, змінивши його знак на протилежний.
· Обидві частини рівняння можна помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля (для випадку якщо це число від’ємне, треба змінити знак нерівності на протилежний).
2. Системи нерівностей з однією зміною
Загальна схема розв’язування систем нерівностей.
Розв’язати систему нерівностей можна за наступним планом:
1) розв’язуємо кожну нерівність системи;
2) зображуємо множину розв’язків кожної нерівності на координатній прямій;
3) знаходимо переріз множини розв’язків нерівностей, який і буде множиною розв’язків системи.
4. Виконати тест з теми «Нерівності» за посиланням
https://forms.gle/kVHjXrLtucdAKU3TA
Тест виконати до 12.05.2022 включно
ІІІ. Середа 11.05.2022
Розв’язування ірраціональних рівнянь і нерівностей
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
У середу 11.05.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок алгебри, якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Tamara M приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 11 алгебра 11.05.2021 об 11.05.
Время: 11 мая 2022 11:05 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89936539167?pwd=ZlA3R1RZRGdxY1V5NDBtZklUci9wUT09
Идентификатор конференции: 899 3653 9167
Код доступа: S1LUuU2.Розібратися і записати розв’язування рівнянь і нерівностей до зошита
Ірраціональними називають рівняння, в яких невідома величина розміщена під знаком кореня певного степені. Найпростіші ірраціональні рівняння розв'язуються або піднесенням до степеня, або заміною. Складніші ірраціональні рівняння зводяться до попередніх деякими штучними методами.
При розв'язуванні ірраціональних рівнянь необхідно визначати область допустимих значень. Крім того, варто робити перевірку, підставляючи знайдені значення невідомих у вихідне рівняння, оскільки при піднесенні до степеня ми збільшуємо степінь рівняння, що може привести до появи сторонніх коренів.
Стандартний метод розв’язання ірраціональних нерівностей полягає в піднесенні обох частин нерівності в потрібну степінь: якщо нерівність під квадратним коренем, то в квадрат; якщо корінь третьої степені – то в куб і та д. Однак, перетворення нерівності, не порушуючи рівносильності, можливо лише нерівності, у яких обидві частини невід'ємні. При піднесенні до квадрата нерівностей, частини яких мають різні знаки, можуть вийти нерівності, як рівносильні вихідному, так і нерівносильні йому.
4. Виконати тест з теми «Ірраціональні рівняння і нерівності» за посиланням
https://forms.gle/kH3v7oBTqcEoYvzv9
Тест виконати до 13.05.2025 включно
Джерела:
https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/math/39839/
https://studfile.net/preview/8122975/page:4/
https://naurok.com.ua/liniyni-nerivnosti-z-odnieyu-zminnoyu-136370.html
https://subject.com.ua/mathematics/zno/166.html
https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/6mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch1/32.htm
http://navigator.rv.ua/wp-content/uploads/2019/11/Tema-irritsionalni-nerivnosti.pdf
https://school39.nethouse.ua/static/doc/0000/0000/0306/306588.itme7hlnop.pdf
https://studfile.net/preview/5599869/
https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/23.html
https://yukhym.com/uk/matematika/irratsionalni-rivnyannya.html
https://studfile.net/preview/5189206/page:2/
https://naurok.com.ua/test/irracionalni-rivnyannya-ta-nerivnosti-23817.html
https://vseosvita.ua/test/10-klas-irratsionalni-rivniannia-ta-nerivnosti-165751.html
https://naurok.com.ua/test/irracionalni-rivnyannya-ta-nerivnosti-povtorennya-354999.html
Геометрія
11 клас
На цьому тижні розглянемо теми
І. Понеділок 09.05.2022
Планіметрія. Повторення
У понеділок 09.05.2022 за розкладом об 11.05 переходимо за посиланням на урок геометрі, ї якщо не буде сирен, коли потрібно йти в укриття.
Посилання з’явиться перед уроком
Виконати тест з теми «Планіметрія. Повторення» за посиланням
https://forms.gle/GDsMufYmc8AmcWrR8
Тест виконати до 12.05.2022 включно
ІІ. П’ятниця 13.05.2022
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі
1. Опрацювати теоретичний матеріал «Взаємне розміщення прямих в просторі. Кут між двома прямими»
2. Опрацювати теоретичний матеріал «Взаємне розміщення прямих і площин у просторі», «Взаємне розміщення площин у просторі» за посиланнями
- Взаємне розміщення двох прямих у просторі
- Зображення просторових фігур
- Існування площини, паралельної даній площині
- Існування площини, яка проходить через дану пряму і дану точку
- Ознака мимобіжності прямих
- Ознака паралельності площин
- Ознака паралельності прямих
- Ознака паралельності прямої і площини
- Основі поняття стереометрії
- Паралельне проектування та його властивості
- Перетин прямої з площиною
- Теорема
про існування і єдиність прямої
Source: https://formula.kr.ua/paralelnist-pryamih-i-ploschin-u-prostori/oznaka-paralelnosti-priamoi-i-ploshchyny.html
3. Записати в зошит з геометрії ті означення, теореми, факти, які не пам’ятаєте.
4. Виконати тест з теми «Взаємне розміщення прямих і площин у просторі» за посиланням
https://forms.gle/FrG3dnR2G5TWpWHu7
Тест виконати до 15.05.2022 включно
Джерела:
https://naurok.com.ua/matematika-v-odniy-zadachi-pidgotovka-do-zno-100386.html
https://naurok.com.ua/urok-vzaemne-rozmischennya-pryamih-i-ploschin-34004.html
http://www.myshared.ru/slide/1122236/
https://svitppt.com.ua/geometriya/pochatkovi-vidomosti-zi-stereometrii.html
https://naurok.com.ua/test/povtorennya-perpendikulyarnist-pryamih-i-ploschin-u-prostori-524491.html
Немає коментарів:
Дописати коментар